Uber chce, aby všechny jeho londýnské vozy byly do roku 2025 elektrické

Uber chce, aby všechny jeho londýnské vozy byly do roku 2025 elektrické
Autor: flickr.com (CC BY 2.0) |Popisek: Uber
14 / 09 / 2017, 11:00

Americká dopravní společnost Uber požaduje, aby její londýnské vozy byly do roku 2025 elektrické či hybridní. Informoval o tom deník The Guardian.

Uber přišel s plánem, aby její vozy v Londýně přešli na elektřinu počínaje rokem 2020. Do roku 2025 by pak měla všechna londýnská auta americké dopravní společnosti jezdit na elektřinu. Řidič, který nesplní tyto podmínky, nebude moci svůj vůz používat.

Uber reaguje svým rozhodnutím na vyhlášku Londýnské dopravní agentury, jež nařizuje, že soukromé vozy, které se pronajímají za účelem zisku či podnikání, musí mít nulové emise. V Londýně podle deníku The Guardian zemře každoročně v důsledku znečištěného vzduchu 9 500 lidí. Pro Londýn znamená znečištěné ovzduší i vážný dopravní problém.

psali jsme: VIDEO: Budoucnost taxislužby ve Spojených arabských emirátech? Pohodlné volokoptéry létající bez řidiče

Přechod řidičů Uberu na elektrický či hybridní motor bude stát přibližně 5 000 liber. Uber zároveň počítá s tím, že poskytne svým řidičům finanční pomoc, aby si mohli dovolit tento nyní již povinný náklad zaplatit. těch je v současné době v Londýně  asi 40 000. Uber řidiči, který přejde na elektrický či hybridní pohon, může poskytnout až 1 500 liber.

Zároveň tento plán finanční výpomoci řidičům bude podle Uberu znamenat nepatrné zdražení jeho služeb. Za každou jízdu by měl zaplatit zákazník v Londýně  zaplatit o 35 pencí více než obvykle.

 

Zdroj: theguardian.com

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
e-mail:
heslo:
CapsLock je aktivní.
Chyba: zadaný e-mail nebo heslo je špatně!
e-mail: