Škody na jediném ruském letadlovém křižníku Admiral Kuzněcov odhadnuty na 70 milionů rublů

Škody na jediném ruském letadlovém křižníku Admiral Kuzněcov odhadnuty na 70 milionů rublů
Popisek: Ilustrační foto Kuzněcova v doku
24 / 11 / 2018, 11:30

Jediná ruská letadlová loď (letadlový křižník) Admiral Kuzněcov utrpěla škody na 52 místech celkem ve výši 70 milionů rublů (1,1 milionu dolarů) během incidentu v plovoucím doku. Ve čtvrtek to oznámil ředitel společnosti Alexej Rakhmanov agentuře TASS.

"Škodní komise nalezla 52 poškození lodi. Celkově bude oprava lodi stát asi 70 milionů rublů, škody budou opraveny v rámci rozpočtu modernizace Admirala Kuzněcova," řekl generální ředitel United Ship Building Company na otázku novináře.

Jak řekl Rakhmanov, "nenalezli jsme nic vážného, ​​co by mohlo znamenat prodloužení doby opravy, nebo co bylo neopravitelné."

psali jsme: Je snad ruská letadlová loď Admiral Kuzněcov prokletá? Má další zásadní problém

"Oprava mají být dokončeny na konci roku 2020 a její zkoušky jsou naplánovány na rok 2021. Vojenská loď má být dodána námořnictvu v polovině roku 2021", uvedl šéf ruské společnosti United Ship Building Corporation.

Plovoucí dok PD-50 se potopil v noci 30. října v Murmansku během plánovaného vyplutí těžkého letadlového křižníku Admiral Kuzněcov z doku. Podle předběžných informací měla válečná loď poškozenou palubní vzletovou plochu spadlým jeřábem.

psali jsme: Jediná ruská letadlová loď poškozena poté, co se s ní potopil suchý dok

PD-50 je jedním z největších plovoucích doků na světě a tím největším v Rusku. Byl postaven ve Švédsku v roce 1980 na objednávku sovětského námořnictva. Je dlouhý 330 metrů a široký 67 metrů a je schopen pojmout loď o výtlaku až 80 000 tun. Je větší než Rudé náměstí v Moskvě.

 

Zdroj: Tass

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace