Mikuláš II. – ruský car s dračím tetováním

Mikuláš II. – ruský car s dračím tetováním
Popisek: Mladý carevič v Japonsku 1891
02 / 10 / 2019, 16:30

Je poměrně neznámým faktem, že poslední ruský car měl tetování na pravé ruce. Car s přezdívkou Niki je znám hlavně kvůli tragickému konci, kdy byl zavražděn s celou svou rodinou bolševiky v Jekatěrinburgu.

Budoucí ruský car se v roce 1890 vydal se svým mladším bratrem Jiřím a bratrancem stejného jména, princem Jiřím z Řecka na cestu kolem světa. Mikuláš tehdy navštívil Egypt, Indii, Singapur a Bangkok. V roce 1891 se dostal do Japonska, a jako velký fanoušek tetování zahlédl v Nagasaki obrázek tetování místního umělce.

Během pobytu na palubě ruského imperiálního křižníku Pamjať Azova v přístavu Nagasaki tedy požádal o schůzku s umělcem, jehož dílo ho zaujalo. Během návštěvy Kjóta dorazil na palubu ruské lodi japonský tatér s ukázkami svého díla. Budoucí car Mikuláš požádal o vytetování tradičního čínského draka a po několika bolestivých hodinách se na pravé Mikulášově ruce objevilo tetování znázorňující velkého černého draka se žlutými rohy a červeným břichem.

A protože carská rodina milovala fotografování a Mikuláš byl na draka pyšný, je možné najít mnoho fotografií cara s dračím tetováním, protože ten nevynechal žádnou příležitost se tetováním pochlubit.

Niki a jeho tetování

Bohužel mu drak štěstí nepřinesl a car s dračím tetováním byl bolševiky zavražděn včetně svých příbuzných. Nad Ruskem zavládl na dalších 70 let rudý teror.

 

Zdroj: slavorum.org

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace