Komunikace při krizových situacích

Komunikace při krizových situacích
Autor: Doverville|Popisek: Ilustrační foto
11 / 02 / 2017, 14:15

Jak správně komunikovat při mimořádné události?

Kurz, který se koná 1.3. v Praze,  si dává za cíl seznámit posluchače se základními praktikami při komunikaci v krizi. I když dnes každý podnik má svého tiskového mluvčího, vedoucí pracovníci jsou vystaveni řadě dotazů ze svého nejbližšího okolí a musí na ně umět správně zareagovat.

Ve vypjatých situacích je důležité včas a pravdivě informovat všechny zainteresované osoby. Tuto komunikaci však ovlivňuje řada faktorů – stres, tíživá situace, nátlak médií a samotný důvod krize. V dnešní době, kdy se informace šíří rychlostí blesku je o to důležitější být dobře připraven na situace, které mohou nastat a včas na ně správně zareagovat.

Více informací naleznete ZDE

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace