Česká stopa u vítězky Eurovize. Jamala má „chytrou domácnost“ od ELKO EP

Česká stopa u vítězky Eurovize.  Jamala má „chytrou domácnost“ od ELKO EP
Popisek: Jamala má „chytrou domácnost“ od ELKO EP
17 / 05 / 2016, 23:45

Vítězka letošního ročníku sledované hudební show totiž využívá v domácnosti řešení od společnosti ELKO EP.

Holešov, 17. 5. 2016 – Evropská soutěž Eurovision Song Contest 2016 sice nepřinesla žádný zásadní průlom pro tuzemské popové hvězdy, přesto vítězství ukrajinské zpěvačky Jamaly nese malou českou stopu.  

Jamala má v domácnosti komponenty inteligentní elektroinstalace iNELS, která umožňuje mít celý dům neustále „pod palcem“ – přímo v tabletu či mobilním telefonu. Využívá bezdrátovou ovládací dotykovou jednotku RF TOUCH, jež umožňuje vysílat povely teplotním, spínacím, stmívacím nebo žaluziovým aktorům – a stejně tak přijímat povely od vysílačů, ovladačů a snímačů teploty.

Řešení jsme dodávali ukrajinské popové hvězdě před rokem. Kromě řízení světla a topení odkudkoli na světě využívá Jamala také chytrou krabičku eLAN RF a naše domovní vypínače a zásuvky Logus90,“ říká Jiří Konečný, majitel společnosti ELKO EP.

Holešovská firma ELKO EP slaví s inteligentní elektroinstalací iNELS velké úspěchy především v zahraničí. Po úspěších v Německu, Rakousku a Španělsku expandovala v minulých letech také do Spojených států, Číny, Ruska nebo Spojených arabských emirátů. V současné době tak využívá již 11 zahraničních poboček a exportuje do více než 70 zemí světa.

Kromě bytů a rodinných domů využívají inteligentní elektroinstalaci iNELS také administrativní budovy, hotely, prodejny nebo průmyslové objekty. Existuje v drátové i bezdrátové variantě a poskytuje majitelům nejen zvýšený komfort (tím, že mohou kdykoli a odkudkoli vypínat a zapínat spotřebiče, měnit teplotu v místnostech, zavlažovat nebo kontrolovat bezpečí prostřednictvím kamer), ale také nezanedbatelné finanční úspory spojené s efektivnějším provozem.

 

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace