Konica Minolta rozšiřuje své služby o nabídku podnikových informačních systémů

Konica Minolta rozšiřuje své služby o nabídku podnikových informačních systémů
13 / 07 / 2016, 12:30

Prvním produktem z této oblasti je CRM systém, který lze propojit s multifunkčními tiskovými přístroji Konica Minolta. Řešení je vhodné i pro zákazníky bez vlastní IT infrastruktury

Praha, 13. července 2016 – Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému (Customer relationship management – řízení vztahu se zákazníky), který pomůže firmám dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu. Tento CRM systém je možné propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta. Nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou. Je proto vhodný i pro menší společnosti, které si nemohou dovolit investovat do náročnějších řešení.

„CRM systém rozšířený o naše řešení, umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů. Rozšiřujeme tím dosavadní služby Konica Minolta od tisku přes správu dokumentů a řízení procesů až po nové oblasti využití firemních informací,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

Schopnost propojení CRM systému s multifunkčními tiskovými přístroji Konica Minolta umožňuje například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám uloženým v systému, či dosáhnout významných časových úspor při přepisování údajů do elektronické podoby. „Praktickým příkladem spojení našich produktů je automatické uložení kontaktů z naskenované vizitky přímo do kontaktů v telefonu zákazníka,“ uvedl P. Čurda.

CRM systém lze nainstalovat na server zákazníka či využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Systém je tak k dispozici i malým a středním společnostem, které nedisponují vlastní IT infrastrukturou, nebo si nemohou dovolit investice do jejího pořízení. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.

V současné době se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se plánuje využít také brněnské vývojové centrum Konica Minolta a rozšiřovat CRM systém o nové technologie jako např. internet věcí. 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.