Alexandra Udženija: Bonzování u svařáku. Ptám se PROČ, PROČ, PROČ?

Alexandra Udženija: Bonzování u svařáku. Ptám se PROČ, PROČ, PROČ?
Autor: Boris Tylevich (CC BY 2.0)|Popisek: Budou Vánoční trhy bez svařáku?
08 / 02 / 2016, 18:00

Pokud projde vládní návrh, na farmářských a vánočních trzích a dalších akcích, kterých se účastní i mladí lidé do osmnácti let, se má prodávat nanejvýš desetistupňové pivo. Nad návrhem velkého bratra Svatopluka Němečka se pozastavila Alexandra Udženija z ODS.

Odmítám věřit, že by mohl projít tento další geniální socialistický nápad. Ale jen to opět ilustruje, jak někteří lidé z vládní koalice přemýšlí a že takovou "podstatnou úpravu chránící naše životy" vůbec někdo zkusí navrhnout.

Nejdříve jsou všichni podnikatelé podvodníci, tak teď budeme všichni alkoholici a je potřeba s námi zatočit? Proč vůbec někoho zajímat, že si dám s rodinou 2dcl svařáku na vánočním trhu? Jsme snad nesvéprávní lidé, aby nás stát kontroloval a "dával na nás pozor" při každém kroku? Proč vůbec někoho zajímá, že se na vánočních trzích prodává svařák?

Proč má někoho zajímat, jestli si v práci párkrát do roka připiju s kolegy jednou skleničkou při oslavě narozenin nebo jiné slavnostní příležitosti? Nebo je to opravdu tak, že z nás chtějí udělat tupé stádo s přesně nastaveným denním režimem?

Nezavedeme teda rovnou něco podobného jako účtenkovou loterii pro EET, kdy mají lidé bonzovat na podnikatele? Třeba, že bychom se na vánočním trhu nebo v práci vzájemně špehovali, fotili a bonzovali to pak nějakému úředníkovi? A kdo nachytá nejvíce kolegů nebo členů rodiny, dostane dětskou pokladničku...

Zdroj: FB Alexandra Udženija

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace