Čechům chodí do schránek zlevněné jogurty, Američanům zbraně

Čechům chodí do schránek zlevněné jogurty, Američanům zbraně
Autor fotografie: Security Magazín|Popisek: Americké reklamní časopisy
10 / 02 / 2015, 23:15

Když se v Čechách podíváte do své schránky najdete plátek místní radnice, nabídku na stříhání psů nebo katalog z Makra.

Ne tak v USA. Říká se jiný kraj, jiný mrav a obrázek tohoto letáku, co nám poslala naše čtenářka je toho svědkem. Můžete si vybrat různé nože, dalekohledy, pistole a tím to nekončí. Za zvýhodněnou cenu tu máme i pár brokovnic nebo pušek.

Jsou to sice jen sportovní či airsoftové věci, ale o americkém spotřebiteli to lecco napovídá...

 

Galerie

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace