ARBES Technologies a Finamis spustili digitální onboarding – nástroj pro administraci klientů ve finančním sektoru

ARBES Technologies a Finamis spustili digitální onboarding – nástroj pro administraci klientů ve finančním sektoru
24 / 08 / 2019, 07:30

ARBES Technologies a slovenská společnost Finamis, která se v loňském roce stala součástí skupiny ARBES Group, společně nabízejí novou službu. Automatizovaný onboarding ve finančním segmentu je on-line nástroj pro získání a zpracování údajů o klientech a vyřizování jejich požadavků. Tak pomáhá organizacím poskytující na trhu investiční a finanční služby v lepším vedení a administraci a mění přístup k získávání nových klientů.

Digitální onboarding umožňuje efektivně řídit úkoly, a procesy od backoffice až po řízení vztahu finančního poradce s klientem. Také v segmentu finančních institucí představuje významnou pomoc. Už tak není nutné, aby klienti chodili na pobočku, pokud si chtějí založit nový účet, vzít si půjčku, nebo naopak investovat své finanční prostředky. Digitální onboarding usnadňuje řadu servisních úkonů spojených s uzavřením nové smlouvy, nebo při změnách ve finančních produktech a zároveň zvýšit efektivitu prodeje a cross či up-sellingu dalších služeb. Díky tomu dochází k výraznému zjednodušení přístupů klientů k těmto službám.

Finamis vyvinul modul samostatně, jako součást svého softwarového produktu AMS-WEB. „Nástroj je vhodný nasadit a využívat v institucích, které chtějí být pro své klienty atraktivní, rychlí a být blíže, respektive doslova na jeden klik svým klientům. Softwarový produkt AMS-WEB s digitálním onboardingem je připraven na implementaci u poskytovatelů finančních služeb,“ vysvětluje Gabriel Gulyáš, marketingový manažer společnosti Finamis.

Výhody zavedení onboarding služby:

  • Úspora času finančního agenta;
  • plně digitalizovaný proces založení nového klienta
  • možnost připojit verifikaci na základě biometrických znaků, tzv. BioSign;
  • synergie při využití informací pro automatizované finanční poradenství, tzv. Robo-advisory
  • příprava dokumentace a investičních strategií;
  • úspora času a eliminace opakujících se činností při zpracování údajů a informací od klienta v centrále;
  • bezpapírová administrace šetrná k životnímu prostředí;
  • koncový klient pro aktivaci potřebuje pouze občanský průkaz.

 

Pro koho je onboarding služba určena:

  • Finanční instituce (banky, investiční firmy, obchodníci s cennými papíry apod.);
  • finanční zprostředkovatelé;
  • privátní bankéři.

Společnosti ARBES Technologies a Finamis propojují svět informačních technologií s finančními institucemi. Nový způsob zavedení koncového klienta a jeho on-line podpora administrace výrazně ulehčuje komunikaci oběma stranám. A to všechno ihned, bez čekání a v průběhu několika minut. „Průzkumy naznačují, že společnosti, které dokáží nastupující klienty pozitivně oslovit si je udrží déle, jsou spokojenější a nemají důvod odejít ke konkurenci. Přinášíme tak inovace přímo k zákazníkům a ulehčujeme jim život,“ dodává Gabriel Gulyáš. Novou službu digitálního onboardingu lze přizpůsobit na míru tak, aby odrážela firemní značku organizace a její identitu a dokázala nabídnout klientům co přesně žádají. AMS-WEB je dostupný z různých typů koncových zařízení v běžně využívaném prostředí internetových prohlížečů.

 

O společnosti ARBES Technologies

Společnost ARBES Technologies byla založena v roce 1991. V průběhu své mnohaleté působnosti získala zkušenosti v oblasti tvorby, vývoje a podpory softwarových řešení. Portfolio informačních systémů skupiny ARBES Technologies zahrnuje komplexní řešení pro retailové a privátní bankovnictví, správu investičního portfolia, obchodování s cennými papíry, správu a distribuci otevřených podílových fondů, finanční leasing a řešení pro enterprise content management a business proces management.  Od roku 2011 se ARBES také věnuje rozvoji řešení pro správu obsahu a podporu obchodních procesů na platformách Alfresco a Documentum. Od roku 2014 dodává kompletní řešení pro leasingové společnosti, integruje biometrické podpisy a sleduje nové technologické trendy, které zakomponovává do svých řešení. V roce 2018 akvírovala společnost Finamis, významného poskytovatele IT řešení pro finanční instituce v segmentu investičního bankovnictví a leasingu.

Více informací na www.arbes.com a www.linkedin.com/company/arbestechnologies.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace