Bell Helicopter, průkopník v oblasti letectví, mění své jméno na Bell. Odráží to jeho vizi do budoucna

Bell Helicopter, průkopník v oblasti letectví, mění své jméno na Bell. Odráží to jeho vizi do budoucna
23 / 02 / 2018, 11:30

Bell Helicopter, dceřiná společnost konsorcia Textron Inc. (NYSE: TXT) a jeden z hlavních globálních hráčů v letecké výrobě, představuje své nové jméno – od dnešního dne to bude „pouze“ Bell. Modernější logo a upravená brandová strategie vychází ze zaměření na inovace a orientaci na zákaznickou zkušenost. Rebranding bude dokončen během příštího roku.

„Bell byl vždycky něco víc než jen vrtulníky. Náš tým posledních 80 let posouval hranice leteckého průmyslu, což nový název přesně vystihuje,“ řekl prezident a generální ředitel společnosti Mitch Snyder, „design loga zachycuje inovativní duch, aniž bychom odváděli pozornost od naší hlavní mise, tedy poskytování bezpečných a dosud nepřekonaných zážitků pro zákazníky.“

Největší změnou, samozřejmě vedle názvu společnosti, prošlo logo. Vážka zobrazuje neutuchající snahu společnosti v oblasti letectví, zatímco štít, který ji obklopuje, je vyjádřením spolehlivosti, kvality a vynikající reputace. „Vážka se může vznést i přistát kdekoliv, létá rychle a efektivně všemi směry, dokáže se vznášet. Reprezentuje mistra oboru létání, a to je něco, čeho chce dosáhnout i Bell,“ dodal Snyder.

Bell-logo

Bell na rebrandingu spolupracoval s FutureBrand, globální strategickou a designovou konzultantskou společností. Tato změna identity je první od doby, kdy v  roce 1960 Textron Inc. odkoupil segment Bell Aircraft Corporation, jenž se zabýval technologiemi pro obranu. Část tohoto spojení byla základem pro Bell Helicopter. Proces změny, který začal již v létě 2017, pomůže zpřesnit komunikaci společnosti, a navíc lépe vystihuje přístup zaměstnanců, již se dělají vždy něco navíc, aby zajistili zákazníkům tu nejlepší zkušenost z  letu.

„Změna značky není pouze o novém logu,“ doplnil Snyder, „rozhodli jsme se udělat tento krok, protože vidíme sami sebe v první linii ve světe technologií. Věříme, že tato obměna ztělesňuje naši vizi – udělat výrazný pokrok ve vertikálních letech.“

O společnosti Bell

Bell Helicopter, dceřiná společnost konsorcia Textron Inc., je přední průmyslový výrobce komerčních a vojenských, pilotovaných i bezpilotních leteckých strojů a průkopník v oblasti otočných rotorových motorů. Celosvětově známá společnost pro svůj prvotřídní zákaznický servis, vývoj novinek, inovativních řešení a špičkovou kvalitu svých výrobků. Stroje z Bell Helicopter slouží zákazníkům ve vice než 120 zemích světa.

O konsorciu Textron Inc.

Textron Inc. je mezinárodní společnost, která využívá svou globální síť leteckého, vojenského, průmyslového a finančního obchodu, k tomu, aby svým zákazníkům poskytla inovativní řešení a prvotřídní servis. Společnost Textron je známá po celém světě svými silnými značkami – např. Bell Helicopter, Cessna, Beechcraft, Hawker, Jacobsen, Kautex, Lycoming, E-Z-GO, Greenlee a Textron Systems. Pro více informací navštivte www.textron.com.

Některá prohlášení v této tiskové zprávě jsou plánovaná prohlášení, které mohou obsahovat výnosy a tržby nebo popisovat strategie, cíle, výhledy apod. Toto prohlášení se vztahuje pouze k datu, kdy bylo vydáno, a naší povinností není jej v budoucnosti aktualizovat či revidovat. Toto prohlášení podléhá známým i neznámým rizikům a dalším faktorům, které se mohou lišit od našich skutečných výsledků.

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace