BMW nabídne 12 elektrických vozů do roku 2025

BMW nabídne 12 elektrických vozů do roku 2025
Autor fotografie: flickr.com (CC BY-SA 2.0) |Popisek: BMW i8
15 / 09 / 2017, 09:00

Elektrická auta světoznámé automobilky budou zahrnovat vozy v úpravě Mini či vlastní sportovní divize BMW M.

Světoznámá automobilka BMW se chystá na ,,elektrický" věk. Podle agentury Reuters se BMW připravuje na masivní produkci elektrických aut. Její plán je produkce elektrických vozů podobě souvislého nárůstu do roku 2020. Do roku 20205 chce nabídnout zákazníkům ze svých řad 12 odlišných elektrických aut. Šéf automobilky Harald Krueger informaci potvrdil, když řekl novinářům, že BMW se rozhodla pro masivní produkci elektrických aut.

psali jsme: Tesla Motors chce postavit v Šanghaji továrnu na elektrická auta

,,Do roku 2025 nabídneme 25 elektrifikovaných automobilů, přičemž 12 z nich bude plně elektrických," prohlásil Krueger. Dodal, že nejméně jeden vůz v této řadě bude mít dojezd necelých 700 kilometrů na jedno nabití. Pro srovnání: Model S 100 D konkurenční Tesly má odhadovaný dojezd zhruba 540 kilometrů na jedno nabití.

psali jsme: VIDEO: Takto vypadá ,,celoelektrický" Mini Cooper: Stříbrnožlutý vůz se představí na automobilové výstavě ve Frankfurtu

 ,,Zvýšíme podíl elektrických model napříč všemi značkami a modely," řekl k plánu BMW Krueger. Podle něho bude elektrifikace zahrnovat i vlastní sportovní divizi BMW M a Rolls-Royce, který je od roku 2000 součástí německého automobilového koncernu. 

 

Zdroj: popularmechanics.com

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.