Bollywoodská hvězda se omlouvá za obálku urážející uprchlíky

Bollywoodská hvězda se omlouvá za obálku urážející uprchlíky
Autor: Condé Nast Traveller|Popisek: Priyanka Chopra na obálce Condé Nast
18 / 10 / 2016, 06:30

Priyanka Chopra se omlouvá poté, co byla kritizována za účinkování na "necitlivém" obalu časopisu Condé Nast Traveller.

Na bílém tričku, ve kterém hvězda pózuje jsou škrtnuta slova "uprchlík", "přistěhovalec", "outsider" a září na něm slovo cestovatel. Jak herečka Chopra, tak magazín byli za tuto zprávu kritizováni a mnozí poukazovali na to, že být uprchlíkem není volba.

Condé Nast Traveller sdělil stanici BBC, že jejich záměrem bylo poukázat na označování lidí, v podstatě totéž řekla i herečka v rozhovoru pro indický zpravodajský kanál NDTV.

"Opravdu se omlouvám za zranění citů. Vždy jsem byla proti označování/nálepkování lidií. Jsem tím velmi postižena a cítím se opravdu strašné, ale zpráva byla špatně vyložená. Časopis chtěl naprosto jasně poslat zprávu o xenofobii nálepkováním lidí."

"Jsme všichni cestovatelé"

Conde Nast také vydal prohlášení k  obálce, ve kterém se pokusil se objasnit myšlenku stojící za fotografií. Vysvětlil, že věří ve "svět bez hranic" a myšlenka za obálkou byla: "Musíme si uvědomit, že jsme všichni na cestě". Ať už se pohybujeme přes oceány, nebo jen několik kilometrů, nebo v naší mysli, do úplně jiného světa, ať už to děláme ze svobodné vůle, nebo přinuceni okolnostmi - Jsme všichni cestovatelé".

Obálka časopisu, který byla tweetnuta Choprou počátkem tohoto měsíce, téměř okamžitě způsobila v Indii pobouření, kdy mnozí říkají, že to bylo nevhodné, a to zejména v souvislosti se syrskou uprchlickou krizí. Uživatelé sociálních sítí se vyjadřují podobně.

Indická herečka řekla NDTV, že si byla plně vědoma problémů, kterým uprchlíci čelí a snažila se vyslat zprávu, že je podporuje, ale nebylo to pochopeno. 

Zdroj: BBC

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace