Business Factory investuje 1 milion eur na inovace

Business Factory investuje 1 milion eur na inovace
25 / 06 / 2019, 08:30

Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu a rozhodlo se do této oblasti investovat jeden milion eur.

Karel Tlusťák, CEO Business Factory, zdůvodňuje své rozhodnutí o investici takto: “Máme za sebou 10 let zkušeností s tvorbou marketingových technologií, které na jedné straně umožňují rozvoj našich klientů, a na té druhé zefektivňují práci samotných specialistů. A právě tohle naše know-how bychom nyní chtěli maximálně využít v rámci oddělení Innovation Lab.”

Business Factory je významný hráč na poli online marketingu a oficiální partner Facebooku i Googlu. Business Factory má 5 poboček po celém svět a je také známé svými nástroji a technologiemi, které už vyvinulo. Tato společnost totiž byla u počátků vývoje platformy ROI Hunter, kterou využívá k efektivní správě reklamy na Facebooku pro velké inzerenty. Skrze projekt Openshop pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilní appky. Následovala platforma Arbitreo navržená pro vydavatele a inzerenty. Z další z unikátních technologických řešení můžeme zmínit Retail Solutions, které umožňuje propojení onlinu s offlinem a real-time doměření vlivu online propagace na offline prodeje.

Jedním z projektů nového Innovation Lab je práce na realizaci Marketing Data Warehouse. “Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace. Naší vizí je být firmám marketingovým technologickým partnerem.” vysvětluje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace