Byli jsme u toho: Exdiplomat se rozjel v Pardubickém salónu. „Západní Evropa si financuje vlastní smrt“

Byli jsme u toho: Exdiplomat se rozjel v Pardubickém salónu. „Západní Evropa si financuje vlastní smrt“

V úterý se jako host v pořadí již třetí besedy Pardubického salónu představil po Kláře Samkové a Ivu Strejčkovi Jiří Kobza. Občané mohli s bývalým diplomatem diskutovat na téma „ Máme se bát islámu?“

Kobza je důvěrně obeznámen s prostředím islámských zemí, jelikož celých 11 let prožil střídavě v Iránu, Jemenu a Egyptě. Posluchači se od něho během přednášky dozvěděli jednak něco z historie vzniku koránu, ale ti dychtivější chtěli znát předně návaznost Mohamedova učení na současnou situaci v Evropě.

V úvodu přednášky zabrousil Kobza do historie, aby si připravil půdu pro následný tok myšlenek. „Mohamed prožil první roky v Mekkce, kde byl náboženským kazatelem nové víry. Za tu dobu přivedl kázáním k víře cca 150 lidí. Po odchodu do Mediny se stal politikem a válečníkem a každým rokem přinutil konvertovat k islámu tisíce lidí. Ty, kdo nechtěli konvertovat, odsoudil do role dhimmí, obyvatel druhé kategorie, pro které platila pevně daná pravidla dle Umarovy smlouvy z r. 637.  A dnešní sluníčkoví vítači muslimských připrchlíků vlastně naplňují tuto středověkou smlouvu, jelikož poskytují muslimům ubytování, stravu, oblečení, kapesné, lékařskou péči a to vše zdarma,“ prezentoval přednášející svůj pohled na věc. Podle Kobzy ti, kteří schvalují masové přijímání uprchlíků, vlastně imigranty jen utvrzují v tom, že oni na to vše mají právo od Alláha a my jsme jejich otroci.

Podle bývalého diplomata probíhá vlastně celá uprchlická krize v duchu naplňování příkazů politického islámu a má k tomu historické předpoklady. „ Vychází z hidžry – stěhování do nového cizího světa. A tam postupuje podle vyzkoušených a prokázaných zákonitostí. Pokud je muslimů  jen málo, projevují vděk za možnost žít v novém místě, pracují a jsou přátelští a hlavně nevyžadují žádné výjimky. S přibývajícím počtem muslimů začínají využívat všechny možnosti, jak získat výhody související s jejich náboženství,“ vysvětloval posluchačům host Pardubického salonu. Tyto výjimky pak zahrnují  povolení hidžábu, zákaz alkoholu, vepřového, oddělené prostory pro ženy a muže, přestávky na modlení, mnohoženství, ženskou obřízku, žádosti na zřízení islámských kulturních center, modliteben, atd… „ A to vše je už politický islám. Kolečko po kolečku si odkrajují z naší svobody a demokracie, až už nezbude nic. Pokud se někdo chce veřejně modlit, veřejně projevovat svoji víru v arabských zemích, je to náboženství. Pokud to samé chce veřejně předvádět u nás v evropských zemích, je to už politický islám,“ vysvětloval Kobza rozdíly.  

související: Muslimská žákyně se odmítala z náboženských důvodů účastnit společných hodin plavání. U Ústavního soudu však narazila

V další části besedy bývalý diplomat stručně shrnul vývoj posledních 50 let íránských dějin od přechodu relativně svobodné země až k dnešnímu stavu, kde jsou atentáty prakticky na denním pořádku. Blízkovýchodní situaci pak porovnal se Střední Evropou, resp. Českou republikou. „ My, naštěstí ve střední Evropě nejsme ohroženi velkými teroristickými útoky, a to z jednoduchého důvodu: teroristé potřebují zázemí, které jim poskytují no-go zóny, kterých je už ve velkých evropských městech nepočítaně. Ty zatím u nás nemáme, pokud k no-go zóně nepočítáme noční Václavské náměstí a jeho okolí,“ uklidňoval bývalý diplomat.  Zato  západní Evropa prý tím, jak pomáhá muslimům, financuje svoji vlastní smrt se vší tou politickou korektností, idealismem a neschopností nebo neochotou podívat se pravdě do očí.  

doporučujeme: Kapitoly z Kurase: Hledáte umírněný islám? Pak nečtěte tyto drtivé statistiky

Závěrem Kobza odpověděl posluchačům na otázku zda se mají bát slámu? „ Víte, strach je emoce, která vzniká jako reakce na hrozící nebezpečí. Motivuje nás k vyhnutí se nebezpečí nebo dokonce k útěku před ním. Proto je důležité strach překonat a v rámci svých možností bojovat za zachování evropské civilizace. Islám není náboženství, ale politická ideologie neslučitelná se svobodou a demokracií,“ uzavřel. 

Pardubický salón pořádá další akci 18. května s hostem Marianem Kechlibarem na téma Nová tvář USA, aneb sto dní Donalda Trumpa a také 15. června, kdy přijal pozvání Václav Klaus mladší na debatu  "Kam kráčí české školství ".

 

autor: Jan Blažek

 

Tagy