Bývalý šéf severoamerického Hyundai povede divizi vozů Google

Bývalý šéf severoamerického Hyundai povede divizi vozů Google
Autor: smoothgroover22 CC BY-SA 2.0|Popisek: Autonomní vozítko Googlu
15 / 09 / 2015, 07:00

Google pracuje na komercializaci autonomních vozů a z tohoto důvodu najímá profesionály z automobilového průmyslu.

Jedním z prvních velkých jmen, které do Google v souvislosti s automobilovým průmyslem vstoupilo je John Krafcik, který posledních deset vedl zámořskou pobočku Hyundaie, předtím pracoval čtrnáct let ve společnosti Ford na různých manažerských a vývojových pozicích. Mezi jeho "děti" patří například SUV Ford Expedition a Navigator.

V Hyundai Motor Co. dovedl korejskou značku k rekordním prodejům a zvýšil její podíl na americkém trhu. Během finanční krize v roce 2008 dohlížel na tým, který vytvořil program pojištění, umožňujíci Američanům vrátit vůz, pokud během roku po jeho nákupu přišli o práci. Proto byl jeho odchod v roce 2013, kdy mu Hyundai neprodloužil kontrakt velkým šokem v automobilové komunitě.

Najmutím člověka tohoto kalibru vysílá Google jasný signál, že to s obchodní stránkou autonomních vozidel vidí opravdu vážně a seriózně, a pracuje tan na komercializaci této technologie.

Prototypy vozů společnosti Google jsou testovány na veřejných komunikacích v městských oblastech Kalifornie a nedávno také v Austinu v Texasu. 

Zdroj: Wall Street Journal

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace