Česká IT skupina BootIQ nabrala během dvou let 250 lidí

Česká IT skupina BootIQ nabrala během dvou let 250 lidí
03 / 07 / 2019, 07:30

Česká IT společnost BootIQ se stále rozrůstá. Díky nejnovější akvizici společnosti Blueberry její investice do expanze za poslední rok přesáhly 100 milionů korun. Firma tak navazuje na předchozí akvizice, díky kterým zvýšila obrat o 800 % na 300 milionů korun a zčtyřnásobila počet svých zaměstnanců. V oblasti web developmentu je BootIQ nejrychleji rostoucí firmou ve střední a východní Evropě.

Díky akvizici Blueberry se řady BootIQ rozrostly o dalších více než 50 odborníků na digitální vývoj. Nově tak mezi klienty patří například Metrostav, Neoris, Českomoravský beton, Nestlé, Škoda Auto a řada dalších významných firem.

Za úspěchem je podle Marcela Červeného, výkonného ředitele BootIQ, využití kapacit ve více lokalitách ČR a SR, ne jen v hlavních městech. Dalším faktorem je zdravá a lidská kultura bez korporátních rysů.

“Aktuálně máme v týmu více než 250 vývojářů, kteří se zabývají oblastmi od ecommerce, fintech a vývoj webů a aplikací přes analýzu a reporting dat až po implementaci SAP nebo Odoo,” říká Marcel Červený. “Do konce roku bychom chtěli rozšířit řady odborníků o dalších 50 a podpořit další růst směřující k co nejširší komplexitě ještě o cca 20 %. V plánu jsou i další akvizice.”

První firmy se k BootIQ připojily v dubnu 2017. Na konci roku 2017 se připojila společnost W3W s produktem eshopové platformy Shopio. V průběhu roku 2018 pak pokračoval organický růst, kdy se společnost rozrostla ze 40 lidí na 105. V lednu 2019 byla integrována slovenská firma Adbee a další organický růst znamenal 120 lidí. Na konci prvního kvartálu 2019 došlo k důležitému spojení se společností Novasoft a jejich 50 specialisty na SAP.

“Naší strategií je růst jak organický, tak i skrze akvizice profitabilních softwarových společností malé a střední velikosti. Konsolidace těchto společností nám umožňuje dosáhnout na širší škálu zákazníků, vytvořit stabilní klientské vztahy skrze komplexní dodávku služeb a v neposlední řadě držet ziskovost na vyšší úrovni, než jaké je schopna dosahnout společnost menšího rozměru,” říká Červený.

Aktuálně BootIQ obsluhuje přes 200 klientů, mezi které patří T-Mobile, Košík, KB, JAMU, VUT Brno, Astratex, Fingo a mnoho dalších. Skupina má nyní 12 poboček, z toho devět v Česku, dvě na Slovensku a jednu v Srbsku.

Za BootIQ stojí investiční skupina InTeFi Capital Lukáše Nováka, který je jejím majoritním akcionářem. Skupina vznikla v roce 2018 spojením jeho firem především z oblastí financí, médií a developmentu. V Česku na Slovensku a v Srbsku zaměstnávají firmy, ve kterých je InTeFi akcionářem, aktuálně přes dva tisíce lidí.

 

 

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace