Česká společnost Blue Dynamic pomáhá retailu jít s digitální dobou

Česká společnost Blue Dynamic pomáhá retailu jít s digitální dobou
05 / 04 / 2019, 07:30

Ryze česká společnost Blue Dynamic se specializuje na vývoj nejmodernějších technologických řešení zejména pro retailové firmy, dále na optimalizaci finančních procesů, poskytuje také plnou podporu při rollování ERP systémů do dalších zemí a zefektivňuje komunikaci firem se zákazníky. Za 6 let vyrostla v důležitého hráče na poli vývoje a implementace nejmodernějších technologických řešení pro tuzemské i zahraniční zejména obchodní společnosti. V poslední době se stále více specializuje na uplatnění nejmodernějších technologií, zavádění umělé inteligence, internetu věcí a strojového učení do obchodních procesů klientů.

Blue Dynamic založila skupina expertů evropského řetězce Darty Group, do kterého patřil například i Datart. Své zkušenosti využívají k vývoji a zavádění nejmodernějších technologií do retailu, aby například bezproblémově fungovaly všechny systémy i v době extrémních zatížení. Řešení založená na technologiích Microsoft v současné době poskytuje desítkám velkých tuzemských a zahraničních zákazníků jako například Assa Abloy, Hamleys, Euro-Center, BCC, Cool Investments nebo Darty. V minulosti firma pracovala také například pro O2 či CME Group.

Vedle implementace nejmodernějších technologií pomáhá svým zákazníkům zlepšovat zákaznickou zkušenost klientů a vytvářet na základě analýzy velkých dat nabídky zákazníkům na míru. Pomáhá ale také lépe organizovat vnitřní firemní strukturu, lépe plánovat a řídit zdroje nebo optimalizovat finanční procesy. Umí také vyladit IT infrastrukturu obchodní společnosti nebo e-shopu tak, aby zvládla sezónní nápor a poskytuje též přímou nepřetržitou péči o bezvýpadkový provoz takovýchto systémů.

„V poslední době se stále více specializujeme na uplatnění nejmodernějších technologií, zavádění umělé inteligence, internetu věcí a strojového učení do obchodních procesů našich klientů,“ uvádí Karel Pecl, zakladatel a majitel společnosti Blue Dynamic. „Protože sami máme zkušenost z práce v retailu, dokážeme se vcítit do situace našich klientů a dodávat jim tak řešení, která jim přinášejí reálnou hodnotu v podobě kvalitativně lepších procesů a umožňují jim nabízet špičkovou personalizovanou zákaznickou zkušenost,“ dodává.

Společnost Blue Dynamic vznikla v roce 2013. V současné době poskytuje komplexní řešení a služby v oblasti informačních technologií společnostem s tisíci prodejnami ve 21 zemích Evropy. 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace