Česká zbrojovka na Buddy ARMY TEST v Chrudimi

Česká zbrojovka na Buddy ARMY TEST v Chrudimi
Popisek: Buddy ARMY TEST v Chrudimi
25 / 06 / 2018, 17:00

Po roce se atraktivní akce pro veřejnost ARMY TEST vrací do míst, kde vše začalo: k 43. výsadkovému praporu do Chrudimi. Asociace pro podporu aktivní zálohy ve spolupráci s místními výsadkáři a pod záštitou náčelníka Generálního štábu AČR generálporučíka Aleše Opaty zde pořádala v neděli 24. června poslední předprázdninovou zkoušku zdatnosti – Buddy ARMY TEST. Akci opět podpořila Česká zbrojovka.

Test byl již tradičně určen pro děti a dospělé od 6 do 60 let, přičemž hodnocení pro děti bylo nastaveno tak, aby většina z nich test lehce zvládla. Požadavky se postupně zvyšují až do 18 let, kdy jsou nároky na fyzickou kondici pro muže i ženy v armádě nejvyšší. Novinkou byla soutěž dvojic ve třech kategoriích (18 let a starší): 2 muži, 2 ženy a muž spolu se ženou.

Česká zbrojovka jako významný dodavatel zbraní Armádě ČR podporuje nejrůznější aktivity, které směřují k zajištění obrany a bezpečnosti naší země, tedy i Asociaci pro podporu aktivní zálohy,“ říkáOndřej Poděl, ředitel marketingu České zbrojovky. „Jako zakládající člen Asociace pro podporu aktivnízálohy zaštiťujeme většinu aktivit této asociace – nemůžeme tedy chybět ani v Chrudimi. Nebudemezde sice samostatně prezentovat naše zbraně, ale ty zde nakonec zastoupeny budou. Chrudimštívýsadkáři mají totiž ve výzbroji naše útočné pušky BREN.

Vítězové v jednotlivých kategoriích si odnesli věcné ceny, mezi nimi i ty, které věnovala Česká zbrojovka.

 

Česká zbrojovka a.s. v Uherském Brodě, založená v roce 1936, se tradičně řadí k nejvýznamnějším světovým hráčům na trhu ručních střelných zbraní. Hlavní zaměření představuje výroba zbraní pro civilní a služební trh, zejména služebních, obranných a sportovních samonabíjecích pistolí, loveckých a sportovních pušek a automatických zbraní. V současnosti Česká zbrojovka zaměstnává na 1 900 lidí. V roce 2017 firma prodala téměř 315 000 ks zbraní. Přes 80 % zbrojní produkce putuje do zahraničí, kde má Česká zbrojovka zastoupení ve více než 100 zemích celého světa.

 

 

 

Nepřehlédněte na Security magazínu: Historie - vnímáme dějiny v souvislostech a nadhledem. Sledujte nejdůležitější okamžiky historie. S námi víte více

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace