České firmy si přejí teambuildingové akce na míru. A to třeba i ve speciálním jedoucím vlaku

České firmy si přejí teambuildingové akce na míru. A to třeba i ve speciálním jedoucím vlaku
24 / 02 / 2019, 07:15

Tradiční teambuildingové akce již netáhnou. Zaměstnanci už nechtějí trávit společné chvíle pouze při grilování na terase či zahradě firmy, vánočním večírku, či někde v přírodě. S kolegy chtějí zažít akci mimo pracovní prostředí, a to hlavně na netradičních místech a s plným servisem.

Již léta jsou tak po klasických teambuildingových akcích trendem únikové hry. Tento způsob utužení firemního kolektivu skýtá řadu výhod a jsou navržené jak pro velké, tak malé kolektivy. Zahrát si je může jak celá firma, tak třeba jen lidé z jednoho oddělení. V kurzu jsou nyní ty připravované na míru, a především konající se na netradičních místech a chybět nesmí živí herci. I proto agentura Promoteri.eu přišla s první a jedinou týmovou únikovou hrou v ČR odehrávající se v rozjetém vlaku. Ta efektivně podporuje týmového ducha a představuje netradiční privátní teambuilding, o kterém se ve firmě bude ještě dlouho mluvit.

Unikátní vlaková souprava s bohatým programem

„Zapomeňte na všechny klasické firemní akce, co jste až doteď zažili. Tohle je o něčem jiném. O luxusu, zábavě, adrenalinu a strachu. Pod naší střechou jsme vymysleli, naplánovali a produkčně s The Chamber, specialisty na únikové hry, do nejmenšího detailu vytvořili dokonalou, dech beroucí únikovku pro celou firmu,“ říká Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu. Účastníci během 24 hodin zažijí v jedoucím vlaku neopakovatelný zážitek. Vžijí se do role zvláštního agenta ve vládním vlaku, který směřuje na jednu z typických jízd a vezoucí delegaci do zahraničí.

Tento vlak nikde nestaví, na agentech je však zastavit v soupravě ukrytou a tikající biologickou zbraň. S kolegy lze na plno zažít tajemný příběh plný zvratů. „V rámci hry přijde řada na řešení různých úkolů a interaktivních hádanek. Součástí akce je hned šest herců pomáhajících utvářet jedinečnou atmosféru, a když k tomu přidáte to, že vše se odehrává v unikátních prostorech speciálně připravené vlakové soupravy, složené z osmi vozů a každý z nich hraje významnou roli, máte tu akci, která tu ještě nebyla,“ dodává Vít Krčmář.

Dokonalý servis na palubě včetně lůžkových vozů

Tahle party navíc jede až do rána a není pouze o únikové hře. Vlak nabízí veškeré pohodlí, luxus a doprovodný program po celou dobu jízdy! Pro spáče nechybí pohodlné lůžkové vozy – i to pro účastníky může být zážitek, který ještě nevyzkoušeli. A protože hlad neprospívá misi, tak v jídelních vozech je k dispozici neomezený catering, složený z odpoledního a večerního rautu, snídaně z lokálních surovin, delikátního oběda včetně pitného režimu v podobě nealka, kubánských rumů, vín a dalších ostřejších nápojů. V soupravě je řazen i vůz napěchovaný zábavou a dýdžejem. Aby okamžiky byly zachyceny navždy, k dispozici je originální 3D fotokoutek, fotograf, a připraven bude i profesionální videozáznam včetně záběrů z dronu. „Chybět samozřejmě nemohou ani krásné hostesky a dárek na rozloučenou. Navíc branding vlaku na přání se postará o to, aby na své cestě vzbudil pozornost a mluvilo se o něm. Zkrátka tuhle hru nikde nenajdete,“ podotýká Vít Krčmář.

Zatímco klasické týmové hry jsou většinou koncipované pro několik hráčů, jedoucí vlak je připraven pro opravdu početnou skupinu. Proto splňuje požadavky středních a velkých firem – na palubě vlaku může být až 100 osob. Jedno firemní oddělení se bude věnovat únikové hře a další užívat luxusu paluby vlaku. Všichni přitom budou v jedoucí soupravě, a to skýtá možnost zažít firmu nejen jinak, ale mít i dostatek času vyměnit si názory s kolegy, kteří se ve firmě běžně nepotkávají, nebo se jen maximálně zdraví. Přisedněte a zažijte vlak jinak.

Více informací, včetně prezentace únikové hry najdete na www.promoteri.eu/blog/jedinecny-zazitek-unikova-hra-v-rozjetem-vlaku.

 

O společnosti Promoteri.eu

Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 920 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje přes 14 200 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace