CSG pokračuje jako hlavní partner hokejové Sparty

CSG pokračuje jako hlavní partner hokejové Sparty
Autor fotografie: CSG
11 / 09 / 2022, 14:00

Spojení HC Sparta Praha s průmyslově-technologickým holdingem Czechoslovak Group (CSG) pokračuje i v extraligové sezoně 2022/2023. Kromě CSG se budou na domácích zápasech úřadujícího vicemistra prezentovat značky Tatra Trucks, DAKO-CZ a Prim. CSG bude znovu též partnerem utkání Sparta vzdává hold, utkání, při nichž klub oceňuje činnost složek Integrovaného záchranného systému. Holding se také díky spolupráci s Ústavem hematologie a krevní transfúze aktivně zapojí též do akce Sparťanská krev.

Loga Czechoslovak Group, automobilky Tatra Trucks, DAKO-CZ či hodinek Prim fanoušci uvidí na ledě, na mantinelech i kostce nad ledem při všech domácích zápasech hokejové Sparty. Z pozice hlavního partnera CSG významně přispívá k fungování osminásobného mistra republiky. V příštím roce tento tradiční klub oslaví 120 let od svého založení. Rád by toto jubileum oslavil ziskem titulu, na který čeká už patnáct let.

Ve Spartě působila řada legend českého a československého hokeje. Z plejády výrazných jmen připomeňme například trojnásobného vítěze Stanley Cupu a mistra světa z roku 1985 Jiřího Hrdinu, pětinásobného mistra světa Davida Výborného. Dále třeba brankáře úspěšné reprezentace ze 70. let Jiřího Holečka či Vladimíra Zábrodského, mistra světa z roku 1947 a 1949 a mimochodem též vynikajícího tenistu, který třikrát reprezentoval Československo v Davis Cupu.

„Czechoslovak Group se historicky zaměřuje na záchranu a další rozvoj tradičních značek československého průmyslu v čele s automobilkou Tatra Trucks. V tomto ohledu dává naše partnerství s tradičním českým hokejovým klubem smysl. Rádi Spartě pomůžeme k zisku devátého titulu. Líbí se nám také klubové akce Sparta vzdává hold a Sparťanská krev, které se prolínají s našimi aktivitami,“ říká Radim Ochvat, marketingový ředitel CSG.

Jde zejména o akci Sparta vzdává hold. Tatrovácké podvozky jsou velmi rozšířené mezi profesionálními i dobrovolnými hasiči. Tatra i další firmy holdingu CSG v čele s podniky Excalibur Army či Tatra Defence Vehicle jsou tradičními dodavateli Armády České republiky.

Holding CSG také od letošního roku podporuje výzkumný projekt Ústavu hematologie a krevní transfúze a toto partnerství v nadcházející sezoně přirozeně propojí s tradiční akcí Sparťanská krev, při níž příznivci klubu i sami hokejisté již patnáct let darují krev. V minulém roce se do akce zapojil rekordní počet 1253 dárců. V letošním, již šestnáctém ročníku, by mohla – i s přispěním zaměstnanců CSG – tato hranice padnout.

„Partnerství s holdingem Czechoslovak Group pro nás přináší nejen vyšší stabilitu, ale také velice zajímavé možnosti spolupráce. Už v minulé sezoně proběhlo několik společných aktivací pro fanoušky i teambuilding pro hokejisty na polygonu Tatra v Kopřivnici. Moc nás těší, že holding významně podporuje také naše dobročinné projekty. Věřím, že díky kooperaci v rámci projektu Sparťanská krev opět překonáme rekord v počtu darovaných litrů krve,“ vyhlíží listopadovou akci marketingový ředitel Sparty Jakub Hospůdka.


O holdingu Czechoslovak Group

Czechoslovak Group (CSG) je holding navazující na tradici československého průmyslu, který vlastní český podnikatel Michal Strnad. CSG podporuje rozvoj tradičních českých a slovenských společností, jež se věnují obranné i civilní průmyslové výrobě a obchodu. V podnicích začleněných do holdingu CSG a v propojených firmách pracuje více než 8200 zaměstnanců. V roce 2021 dosáhly konsolidované tržby holdingu hodnoty 14,4 mld. korun. Hlavními obory CSG jsou strojírenství, automobilový, železniční, letecký průmysl a obranný průmysl. S produkty společností CSG se lze díky silné proexportní orientaci holdingu setkat na všech kontinentech a počet zákazníků holdingu se stále rozrůstá.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace