Dvořák vs. Soukup. ,,Mediální souboj", který tady dlouho nebyl

Dvořák vs. Soukup. ,,Mediální souboj&quote;, který tady dlouho nebyl
Popisek: Česká televize
01 / 04 / 2018, 15:00

Ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup se opřel do České televize a jejího šéfa kvůli údajnému špatnému hospodaření, neobjektivitě této televize a také netransparentním smlouvám.

Již nějaký ten týden je veřejnost svědkem ostré ,,mediální" bitky mezi Jaromírem Soukupem a Petrem Dvořákem. Soukup pravidelně zásobuje diváka ve svých pořadech informacemi, které mají dokladovat nehospodárnost ČT, její neobjektivitu a kontroverzní PR smlouvy podepsané s agenturou Bison&Rose, stejnou společností, která přes Miloše Růžičku čile radila exministru vnitra Milanu Chovancovi.

Slovní přestřelka mezi Soukupem a Dvořákem došla tak daleko, že padají trestní oznámení doprovázená ostrou výměnou názorů v přímém přenosu. Divák se tak může ptát, jestli jde o oprávněné útoky na ČT, a zda mají nějaký reálný základ.

psali jsme: Neobjektivní Česká televize. Záměrně stranila Clintonové a porušila tak zákon o vysílání

Co Soukup sleduje svou kampaní, která je stále stupňována? Je možné, že Soukup ,,šije" do ČT, aby se ve společnosti vytvořilo takové klima, ve kterém bude ČT natolik znevěrohodněna, až přijde na řadu možné její zestátnění, jak po tom volá například šéf SPD Tomio Okamura? Je Soukup veden idealistickým a skutečně objektivním rozkrytím hospodářství naší veřejnoprávní televize, které bezpochyby není úplně průhledné? Nebo je to jen osobní vyřizování účtů, či ,,lacinou" snahu zviditelnit TV Barrandov?

psali jsme: Nebohá Česká televize. Má určený úhel pohledu. Z Evropské unie

Možná od každého trochu. Soukupova snaha o to, aby byla ČT transparentní zejména po hospodářské stránce, je samozřejmě správná. I on platí ze zákona koncesionářské poplatky. Bohužel nešťastná je forma, jakou Soukup zvolil, a kvůli které má nyní ,,oplétačky". Ředitel TV Barrandov totiž zvolil ryze útočnou kampaň, která se změnila v osobní boj s ředitelem ČT Petrem Dvořákem, kterého Soukup častuje slovy jako zbabělec či srab. To však na druhé straně Soukupovu snahu, jejíž cíl je správný, poněkud degraduje. 

Nepřehlédněte na Security magazínu: Historie  - vnímáme dějiny v souvislostech a nadhledem. Sledujte nejdůležitější okamžiky historie. S námi víte více

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace