Elektrické nákladní vozy Fuso eCanter se řítí na New York

Elektrické nákladní vozy Fuso eCanter se řítí na New York
Autor: Screenshot YouTube|Popisek: Fuso eCanter
21 / 09 / 2017, 14:00

Automobilka Daimler oznámila, že její menší elektrické nákladní vozy Mitsubishi Fuso eCanter budou jezdit po silnicích New Yorku.

Nákladní vozy Fuso eCanter jsou plně elektrické a mají dojezd kolem 96 kilometrů na jedno nabití. Nyní se tyto menší elektrické nákladní vozy představí v New Yorku. Oznámení Daimleru přišlo v době, kdy společnost Tesla amerického podnikatele a vizionáře Elona Muska naplánovala představení svého elektrického samořiditelného kamionu.

Přepravní společnost UPS dostane tři vozidla Fuso eCanter a dalších osm vozů pak bude k dispozici čtyřem neziskovým organizacím. 

Nákladní vozy Fuso eCanter mohou vézt náklad o hmotnosti až 4 500 kilogramů a kabina pojme tři lidi. Vozy jsou navrženy pro přepravu zboží ve velkých městech, i když Fuso eCanter nemá takový dojezd jako náklaďáky na dlouhé vzdálenosti.

psali jsme: Tesla Motors chce postavit v Šanghaji továrnu na elektrická auta

To může být naopak výhoda konkurenta Daimleru Tesly, jejíž elektrický samořiditelný kamion bude určen na delší trati, a má podle plánu ujet na jedno nabití mezi 320 a 480 kilometry. 

Daimler nechce svoje současné dodávky vozidel navyšovat, protože čeká na to, až se zlepší technologie baterií. Jejím cílem je v této fázi prodat za první dva roky pouze 500 elektrických vozů Fuso eCanter. Kromě vozů Fuso eCanter Daimler plánuje na silnice nasadit větší elektrické nákladní vozy z třídy 7. V prosinci pak má přijít další ,,překvapení", kdy německá automobilka chce odhalit nový prostorný nákladní vůz.

psali jsme: Elon Musk chystá další novinku: elektřinou poháněný kamion na delší trasy 

 

Zdroj: techcrunch.com

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace