ESET v Česku vloni poprvé překonal hranici 380 milionů korun, věrnost firemních zákazníků dosahuje 91 %

ESET v Česku vloni poprvé překonal hranici 380 milionů korun, věrnost firemních zákazníků dosahuje 91 %
27 / 02 / 2019, 07:30

Česká pobočka bezpečnostní společnosti ESET má za sebou dosud nejúspěšnější rok. Podle prvních neauditovaných výsledků dosáhl celkový obrat společnosti výše 384 milionů korun. ESET tak o 8 % procent překonal výsledky z roku 2017.

„Výsledky nás těší. Veškeré firemní aktivity, které jsme nejen v loňském roce, ale i v předchozích letech realizovali, k takovým výsledkům směřovaly a jsme rádi, že se nám jich podařilo dosáhnout. Český trh je mimořádně saturovaný a naše pozice jedničky na trhu je pro další růst složitá, přesto jsem opravdu rád, že se nám to dlouhodobě daří,“ říká Juraj Ferenc, ředitel české pobočky společnosti ESET. „Navíc podle průběžné analýzy obchodních výsledků i analýz trhu věříme, že je zde stále potenciál růstu a to zejména ve firemním segmentu. Zde nám kromě rozšířené nabídky velice pomáhá i mimořádně vysoká věrnost našich uživatelů,“ dodává Ferenc.

ESET jedničkou mezi firemními řešeními

ESET v České republice chrání více než polovinu všech firem. Nejsilnější tržní podíl držíl v segmentu SMB, tedy malých a středních společností. Kombinací nových produktů a služeb představených v září loňského roku však posiluje i v segmentu Enterprise. O spokojenosti zákazníků pak nejvíce svědčí vysoká věrnost. U firemních zákazníků dosahuje celkem 91 %.

V jednotlivých produktových kategoriích se pohledem meziročního srovnání nejvíce dařilo produktům určeným pro šifrování koncových zařízení. Prodeje ESET Endpoint Encryption dosáhl desetinásobného růstu. Velký vliv na to měly nejen nové regulatorní požadavky, zejména GDPR, ale obecně zvýšený zájem o tuto formu ochrany. Dlouhodobě rostou i prodeje produktů pro domácí uživatele, které představují přibližně polovinu obratu společnosti.

Zákazníci preferují kvalitní produkt s podporou v češtině

„Naši zákazníci u nás dlouhodobě zůstavají díky dlouhodobé stabilitě a kvalitě bezpečnostních produktů a vysoké úrovně technické podpory, kterou je ESET v České republice sám, ale i skrze partnerskou síť schopen zákazníkům poskytovat. Navíc v českém jazyce,“ vysvětluje Filip Navrátil, obchodní ředitel české pobočky společnosti ESET.

Celkový obrat společnosti zahrnuje kromě prodeje bezpečnostních produktů i konzultace a poradenství. V segmentu služeb ESET zaznamenává významný meziroční růst. Jednou z nejvýznamnějších aktivit jsou penetrační testy, kdy bezpečnostní analytici společnosti ESET zkoumají zranitelnosti interních systémů klientů a navrhují jejich optimalizace.  

Cíle pro letošní rok? Překonání 400 milionů

„Hlavní obchodní cíle společnosti ESET pro letošní rok míří především do segmentu Enterprise. I prostřednictvím zcela nových produktů a služeb, které jsme představili v září loňského roku, chceme nadále posilovat svou přitomnost v tomto segmentu,“ říká Filip Navrátil. „Kromě přímého prodeje ale nezapomínáme ani na naši partnerskou síť, která jen v České republice čítá na 3 800 resellerů. Jedním z konkrétních úkolů je ještě zvýšit úroveň služeb, se kterou se naši zákazníci skrze partnery setkávají. Jedná se především o technická školení. Jen díky těmto všem krokům můžeme pomýšlet na překonání hranice 400 milionů korun v obratu, čehož bychom letos rádi dosáhli,“ uzavírá Navrátil.

Graf: Vývoj obratu společnosti ESET v České republice od roku 2010

graf

 

O společnosti ESET

Společnost ESET již od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software pro domácí i firemní uživatele. Ten drží rekordní počet ocenění a díky němu může více než 100 milionů uživatelů bezpečně objevovat možnosti internetu. Široké portfolio produktů ESET pokrývá všechny populární platformy včetně mobilních a poskytuje neustálou proaktivní ochranu při minimálních systémových nárocích. ESET se stal první společností, která díky dlouhodobě vysoké úrovni ochrany získala 100 ocenění prestižního magazínu Virus Bulletin VB100. Za těmito úspěchy stojí zejména dlouhodobé investice do vývoje. Jen v České republice nalezneme tři vývojová centra a to v Praze, Jablonci nad Nisou a Brně. Společnost ESET má lokální zastoupení v Praze, celosvětovou centrálu v Bratislavě a disponuje rozsáhlou sítí partnerů ve více než 200 zemích světa.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace