Firma ACTON představuje ,,frajerské" sluneční brýle s integrovanou kamerou

Firma ACTON představuje ,,frajerské&quote; sluneční brýle s integrovanou kamerou
Autor fotografie: Screenshot YouTube|Popisek: ACE Eyewear
07 / 02 / 2018, 14:00

Firma ACTON představuje zbrusu nové brýle ACE Eyewear s integrovanou kamerkou.

Společnost ACTON uvádí na trh černé elegantní brýle s integrovanou kamerkou. ACE Eyewear mají paměť 4GB a jsou zcela vodotěsné.

Největším lákadlem je však bezesporu jejich ,,mulitmediálnost". Kamera vsazená do pravé části obroučky dokážet kvalitně snímat video v rozlišení HD či vytvářet megapixelové fotografie. Úhel záběru je 120 stupňů, takže kamera je schopná zaznamenat přehledně vše, co uživatel brýlí zrovna vidí.

psali jsme: Elegantní sluneční brýle, které dobijí Váš telefon. A mají ještě něco navíc

To však není zdaleka všechno, co brýle ACE Eyewear mohou nabídnout. Zákazník, který si brýle koupí, je může použít k živému streamování videí na Facebook, Instagram, Snapchat či YouTube. Brýle jsou totiž vybaveny integrovaným Wi-Fi modulem a Bluetoothem 4.1.

Co se týče baterií, které jsou do brýlí vsazeny, vydrží hodinu a půl nahrávání či 80 hodin v pohotovostním režimu.

psali jsme: Kamera tam, kde byste ji nečekali

ACE Eyewear od firmy ACTON lze koupit v přeprodeji za 99 dolarů, což je poloviční cena oproti běžnému prodeji, který začne na jaře. Jejich standardní cena bude činit 199 dolarů. 

Nepřehlédněte na Security magazínu:  Defence - tanky, lodě,  letadla, obrněné vozy. Jaké jsou nejnovější trendy ve zbrojním a obranném průmyslu? S námi víte více

 

Zdroj: theverge.com

 

Autor: Michal Maňák

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.