Jak vybrat nového obchodního partnera z hlediska bezpečnosti dlouhodobé spolupráce?

Jak vybrat nového obchodního partnera z hlediska bezpečnosti dlouhodobé spolupráce?
16 / 05 / 2019, 18:30

Security magazín přináší další rozhovor s Mgr. Jiřím Rážem, bývalým šéfem analytiků ve zrušeném ÚOOZ a nyní spolumajitelem společnosti Supreme Analytics s.r.o. Tentokrát jsme si povídali o tom, jakým způsobem si vybrat obchodního partnera z hlediska bezpečnosti dlouhodobé spolupráce.

Jaká jsou rizika navázání obchodní spolupráce s novým obchodním partnerem? O tom mluvil v rozhovoru pro SM Mgr. Jiří Ráž, bývalý šéf analytiků ve zrušeném ÚOOZ a nyní spolumajitel společnosti Supreme Analytics s.r.o. Ráž nám rovněž na příkladu ukáže, které informace může zjistit analytika o potenciálním obchodním partnerovi, jež mohou být vodítkem, jestli takového člověka vzít či nevzít do týmu.

                                

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace