Komunikační řešení pro střední a velké podniky

Komunikační řešení pro střední a velké podniky
Autor: Panasonic Communications Solutions|Popisek: UC Pro
08 / 10 / 2015, 23:30

Společnost Panasonic ohlásila uvedení zcela nového systému jednotné komunikace UC Pro, který ve spojení s digitální ústřednou řady KX-NS nabízí kompletní komunikační řešení.

Systém UC Pro je kompatibilní s mnoha různými zařízeními, včetně chytrých telefonů, tabletů, PC a Mac. Lze jej snadno integrovat do existujících infrastruktur, má kapacitu více než 2 500 vnitřních linek, nabízí hlasové a video hovory, zasílání rychlých zpráv a audio chat. Díky integraci s aplikací Microsoft Outlook a většinou dalších CRM systémů také umožňuje správu kalendářů a rozvrhů a také zobrazení dostupnosti.

Systém je určen pro střední a velké podniky, jimž slibuje úsporu času a funkcionalitu, která pomáhá pracovníkům pracujícím na dálku i v terénu, jakož i snížení celkových nákladů na vlastnictví.

Katarzyna Kassner, marketingová manažerka divize Panasonic Communications Solutions, vysvětluje „Víme, že v dnešním podnikání je čas stále vzácnější a zároveň potřeba být produktivní i v terénu stále stoupá. Proto jsme vytvořili systém UC Pro, který umožňuje bezproblémovou spolupráci s ústřednami řady KX-NS a nabízí úplně řešení komunikace. Snadná, okamžitá mobilní konektivita je tak dostupná pro pracovníky na celém světě.“

 „UC Pro je to dosud nejvšestrannější a uživatelsky nejpřívětivější systém, jaký jsme představili. Vzhledem ke kompatibilitě s různými zařízeními, snadno použitelným funkcím a úplným mobilním řešením máte svět podnikání na dosah ruky, ať již jste kdekoliv.“

Systém UC Pro byl oficiálně představen na setkání distributorů společnosti Panasonic a byl uveden do prodeje v celé Evropě 1. října 2015.

Další informace o Panasonic Communications Solutions naleznete na adrese: business.panasonic.co.uk/communication-solutions 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace