Konica Minolta vstoupila na trh cloudových služeb

Konica Minolta vstoupila na trh cloudových služeb
Popisek: Konica Minolta
30 / 08 / 2017, 18:00

Konica Minolta rozšířila svou nabídku IT služeb v oblasti poskytování infrastruktury, cloudových nástrojů a zálohování dat. Díky spolupráci se společností Dataspring zákazníkům nově nabídne například kompletní zajištění provozu serverů, správu databází, platformu pro běh a řízení aplikací či možnosti zálohování a obnovy dat. Po akvizici firmy Webcom jde o další významný krok Konica Minolta v rámci transformace společnosti v poskytovatele komplexních IT služeb.

„Reagujeme na aktuální trendy snižování investic a provozních nákladů do IT při současném zvýšení nároků na flexibilitu práce a zabezpečení dat. Propojení s Dataspringem významně urychlilo náš vstup do oblasti poskytování online a cloudových služeb,“ řekl Pavel Štěpán, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Produkty Dataspringu do budoucna využijeme také v kombinaci s naší inovativní centralizovanou platformou Workplace Hub. Na český trh ji uvedeme v horizontu několika měsíců.“

Dataspring provozuje v ČR dvě geograficky oddělená datová centra, která nabízí vysokou míru dostupnosti a zabezpečení dat garantovanou formou certifikace TIER III a ISO 27 001. Kromě silného zabezpečení jsou nové služby charakteristické rovněž maximální flexibilitou. Dlouhodobým cílem Konica Minolta v rámci uzavřené spolupráce je také společný vývoj nových služeb a další rozšiřování portfolia.

Konica Minolta je nyní konkrétně schopná poskytnout služby úložišť, výpočetních kapacit nebo aplikací. Ty jsou zákazníkům k dispozici bez vysokých jednorázových investic do podnikového IT. „V rámci služeb se staráme o celý provoz, včetně instalací a pravidelných aktualizací. Zákazníci platí měsíčně pouze za skutečně využívané prostředky, výpočetní výkon, prostor či počet licencí,“ doplnil P. Štěpán. 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.