Koupil si letenku, zkrvaveného ho vyvlekli z letadla. Ředitel aerolinek postup chválí

Koupil si letenku, zkrvaveného ho vyvlekli z letadla. Ředitel aerolinek postup chválí
Autor fotografie: flickr.com (CC BY 2.0) |Popisek: interiér letadla
11 / 04 / 2017, 14:00

Letecká společnost United Airlines musí ,,hasit" další skandál.

Skandál způsobilo násilné vyvlečení pasažéra, jenž měl řádně koupenou letenku. Let z Chicaga do Louisville, který zajišťovala letecká společnost United Airlines, byl v danou chvíli přeplněný. Proto letecká společnost nabídla dobrovolníkům, kteří se vzdají svého místa, finanční kompenzaci.

Protože na tuto výzvu nikdo nezareagoval, personál letadla vybral náhodně čtyři cestující, kteří se měli svého místa nedobrovolně vzdát, i když měli řádně zakoupenou letenku. Mezi nimi byl i devětašedesátiletý lékař, který však odmítl své místo opustit. Proto byl násilně vyvlečen letištní policií pryč. Při nevybíravém zákroku utrpěl zranění obličeje, z něhož krvácel. Muži nikdo nepomohl, naopak si celé drama natáčeli na mobilní telefony.

I když se šokovanému muži za tento incident vedení aerolinek později omluvilo, jejich ředitel v interním dopise zaměstnancům, který unikl do médií, postup chválil. „Stojím za vámi a chci vás pochválit, že jednáte i nad rámec svých běžných povinností, abyste zajistili, že budeme létat včas,“ napsal ředitel amerických aerolinek United Airlines Oscar Muñoz svým podřízeným.

Jedná se za krátkou dobu o další skandál, který si letecká společnost ,,připsala". Před několika odmítl personál aerolinek pustit dvě dívky do letadla, protože nosily legíny.

 

psali jsme:

VIDEO: Větší než obvykle. Známého ruského volejbalistu vyvedli policisté násilím z letadla

Legíny dolů, jinak neletíte. Americké aerolinky odepřely zaměstnankyním benefit

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.