Kreml je znepokojen zákazem reklamy ruských médií v twitteru

Kreml je znepokojen zákazem reklamy ruských médií v twitteru
27 / 10 / 2017, 22:00

Rusko dnes s "krajním znepokojením" komentovalo čtvrteční rozhodnutí společnosti Twitter zakázat v její sociální síti šíření reklamy mediální skupiny RT (Russia Today) a agentury Sputnik. Podle mluvčího Kremlu by znepokojení měli dát najevo všichni uživatelé oblíbené komunikační platformy.

Své rozhodnutí Twitter opírá o zjištění amerických zpravodajských služeb a o vlastní analýzu dat z roku 2016. "Obě společnosti, RT i Sputnik, se pokusily vměšovat do voleb v USA v zájmu ruské vlády," uvedla v prohlášení americká společnost. Twitter prý ke svému rozhodnutí nedospěl snadno, ale snaží se zajistit bezúhonnost svých služeb pro uživatele.

Twitter se podle mluvčího Kremlu Dmitrije Peskova stal obětí hlubokých předsudků vůči ruským médiím. "Společnost zároveň vytváří precedens nerovnoprávného vztahu ke svým klientům, což může vyvolat znepokojení i jiných uživatelů sítě," řekl mluvčí.

Peskov prý chová naději, že firma Twitter se vzpamatuje a dospěje nakonec k závěru, že "svobodná média, k nimž nepochybně RT a Sputnik patří, se svou činností nemohou nijak vměšovat do volebních procesů USA ani jiných zemí".

Šéfredaktorka mediální skupiny RT Margarita Simoňjanová dnes prohlásila, že Twitter sám televiznímu kanálu RT navrhoval investovat víc do reklamy během loňských amerických prezidentských voleb. Vedení Twitteru novinářům sdělilo, že své kontakty se zadavateli inzerce nebude veřejně komentovat.

Zdroj: ČTK

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace