Kruh se uzavřel: ČT dala zakázku na PR sponzorovi TOP09

Kruh se uzavřel: ČT dala zakázku na PR sponzorovi TOP09
15 / 02 / 2017, 10:45

Komentář: Se zájmem sem si včera před spaním přečetl na serveru Parlamentnílisty.cz o tom, jak Česká televize dělá reportáže na míru za 120 tisíc pro Hnutí Žít Brno, abych se o pár hodin později probudil a zhnusil se ještě víc při čtení otvíráku webu Idnes.cz o tom, kterak ČT utratí 12 milionů korun na zlepšení mediálního obrazu u veřejnosti.

 

Přes dobrou práci redaktorů a zmínce o vítězi tendru firmě AMI Communications, zapomněli v článku uvést jednu souvislost, která by rozhodně neměla zapadnout, alespoň pro ty uvědomělé občany, kteří cítí vliv Miroslava Kalouska na Kavčích horách.  Vítězná PR firma nejenže pomáhala řediteli Petru Dvořákovi, aby se stal ředitelem, ale její mateřská firma AMI a.s., pod níž AMI communication spadá, sponzorovala TOP09 v roce 2009 částkou 100 tisíc Kč. A aby toho nebylo málo, stejná firma získala pak zakázku za více než dva miliony korun na MPSV, které ovládal Topkař Jaromír Drábek. Ano, jistě jen nepřímý důkaz, ale i ti málo bystří cítí, že zde se kruh dokonale uzavírá… 

K dokreslení mocenských a finančních styků mezi TOP09 a AMI. a.s nám dokonale může posloužit informace, že většinový majitel firmy Michal Svatý byl podle tiskového odboru MPSV v té době navíc zaměstnán na DPČ jako poradce prvního náměstka MPSV Vladimíra Šišky. „Pan náměstek Šiška se s panem Svatým zná krátce. Setkali se krátce před tím, než byla s panem Svatým uzavřena dohoda o pracovní činnosti, a to v souvislosti s interní komunikací přípravy sociální reformy,“ sdělila redakci Parlamentníchlistů.cz tisková mluvčí TOP Viktorie Plívová,“ píše se v článku. 

zdroj  

Je jen ironií osudu, že stejná Viktorie Plívová, tentokrát již však v dresu tiskové mluvčí České televize oznamuje, že záměr vypsat nynější zakázku na PR služby televize poprvé avizovala už v září 2015! Už od září nám veřejnoprávní televize, která žije z našich poplatků a má k dispozici k ovlivnění veřejného mínění čtyři, resp. pět kanálů s milionovým dosahem oznamuje, že si namísto restrukturalizace a přehodnocení svých dogmat, dovolí utratit další naše finance na zlepšení svého prachbídného mediálního obrazu.

Není sporu o tom, že za tento jeho pokles si může dozajista sama, a to takovými botami jako nadržování Hillary Clinton při prezidentských volbách v USA, což potvrdila i RRTV, nebo vymazáním jména Bakala v negativní konotaci při projevu prezidenta republiky na Žofínském fóru.

Jestli by nebylo lepší namísto uzavírání nesmyslných zakázek v trojúhelníku ČT, AMI a TOP09 přinejmenším vyměnit ředitele programového vysílání.    

více zde: Neobjektivní Česká televize. Záměrně stranila Clintonové a porušila tak zákon o vysílání

 

autor: Jan Blažek

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace