M2C upgraduje svou elektronickou recepční. Nově umí kontrolovat COVID pasy

M2C upgraduje svou elektronickou recepční. Nově umí kontrolovat COVID pasy
Autor fotografie: M2C
16 / 12 / 2021, 08:00

Recepcí budoucnosti je e-Reception od společnosti M2C, unikátní technologické zařízení umožňující digitální správu návštěv v administrativních budovách či budovách státní správy, logistických areálech nebo zdravotnických zařízeních. Nyní M2C reaguje na současnou hygienickou situaci a opatřila elektronickou recepční upgradem, který umožňuje číst certifikáty dokládající vakcinaci proti nemoci COVID-19 a platný COVID test.

„Upgrade naší elektronické recepční, která nyní zvládne kontrolovat COVID pasy, skvěle zapadá do naší každodenní agendy, kterou je postarat se o bezchybný chod objektů našich klientů. S tímto vylepšením odpadá zdlouhavé kontrolování každého příchozího do objektu. Stačí pohodlně naskenovat COVID pas, načíst QR kód či doklad a e-Reception vydá naprogramovanou přístupovou kartu a zároveň příchozího zaeviduje v systému,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C s tím, že aktuálně se připravuje nová e-Reception v kompaktnější verzi.

Česká společnost M2C, jež nabízí služby integrovaného facility managementu v 13 zemích Evropy, uvedla produkt M2C e-Reception už koncem roku 2018. Elektronická recepční představuje unikátní technologii, která nabízí významné zefektivnění obslužnosti budov. „Díky M2C e-Reception mohou klienti uspořit náklady na provoz svých objektů, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které využívají nejmodernější techniku pro obsluhu budov,“ dodává Matěj Bárta.

Své uplatnění našla M2C e-Reception na objektech různorodých společností, například v Toyota Motor Manufacturing Czech Republic, Foxconn, PERI nebo Shopping Palace Bratislava.

Jak e-Reception funguje?

Ústřední komunikační platformou elektronické recepční je velký dotykový displej, na němž návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a e-Eeception ho poté naviguje dále. Návštěva se prokazuje dokladem, který recepční naskenuje a následně ověří jeho pravost. V případě dopředu sjednané návštěvy stačí načíst QR kód, který je návštěvníkovi zaslán formou MMS nebo emailem a který slouží pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem. 

 

 

 

Tagy článku