Mír a láska s hákovým křížem? Oděvní značka představila ,,nacistické" oblečení

Mír a láska s hákovým křížem? Oděvní značka představila ,,nacistické&quote; oblečení
Popisek: hákový kříž
09 / 08 / 2017, 14:00

Oděvní značka KA Design představila oblečení s nacistickou svastikou.

Oděvní značka KA Design představila tričko, které má v barevném provedení slova ,,Love" v samohlásce ,,o" symbol svastiky, a mikinu, jež má vyobrazenou svastiku spolu s nápisem ,,Zen" - osvícení. Hákový kříž však KA Design vykresluje tentokrát jako symbol ,,míru a lásky". Zejména na sociálních sítích tento nacistický symbol způsobil poprask.

psali jsme: Poslední ,,lovec nacistů" vyslal zprávu o válečných hrůzách. Svědectví, z něhož mrazí i otrlé

V propagačním spotu, který vidělo už přes 2 miliony diváků, líčí KA Design někdejší memento nacistické hrůzovlády jako symbol lásky a míru, který je 5 000 starý, ale byl zneužit právě nacisty v až do roku 1945..

Známá oděvní značka tak chce napravit ,,historické křivdy" a líčit hákový kříž znovu v příznivém světle, jako novodobý symbol lásky a míru, který umístila na tričko a mikinu. Ve spotu razí společnost heslo ,,svobody nošení".  

psali jsme: Muž, který prošel devíti koncentračními tábory, sdílí byt s vnučkou nacistů. Ti mu vyvraždili rodinu

Za svůj nejnovější počin však sklidila KA Design silnou kritiku od židovských skupin a také opovržení na sociálních sítích. Židovské organizace označili tento ,,nový" symbol jako ,,nechutný" a ,,obscénní". Vyjádřily rovněž naději, že toto zboží bude urychleně staženo z oběhu.

To se posléze také stalo, protože kritika oblečení se svastikou byla velmi silná, a to prakticky  ze všech stran. KA Design ke stažení kontroverzního zboží pak neurčitě uvedla, že k němu došlo z důvodu ,,problémů s obsahem".

 

Zdroj: huffingtonpost.co.uk

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace