Muslimští azylanti surově napadli uprchlíka z Íráku. Měl na sobě triko s nápisem...

Muslimští azylanti surově napadli uprchlíka z Íráku. Měl na sobě triko s nápisem...
Autor: Ilustrační foto|Popisek: O takový nápis ale nešlo
29 / 05 / 2016, 07:15

Irácký migrant, který si koupil triko s nápisem "Jsem muslim, nepropadejte panice!" si myslel, že spolubydlící ocení jeho humor.

23letý uprchlík z Íráku si v pondělí 23. května nedaleko azylového domu v Berlíně-Neuköllnu z legrace koupil triko "I’m Muslim, Don’t Panic" a vrátil se v něm na ubytovnu v ulici Karla Marxe. Tam ho napadli tři islámští žadatelé o azyl, a to kvůli tomu, že "urazil jejich náboženství." Vrhli se na něj, triko mu strhli z těla a surově ho zbili. S těžkými zraněními byl převezen do nemocnice.

Policie dva z údajných útočníků, 27 letého Syřana a 33 letého Libanonce už dopadla, a  bude je trestně stíhat. Zatím není jasné, zda za útokem bylo pouze triko s (pro muslimy) kontroverzním nápisem. Zdroj: dailymail.co.ukberliner-zeitung.de

Celý případ okomentoval Andrew C. McCarthy z amerického serveru nationalreview.com: "Co k tomu řekl ajatolláh Chomejní? Áá, ano... "V islámu není místo pro vtipy." Alespoň tedy ne ve verzi, která zachvátila Evropu....ale Obamova administrativa počítá s tím, že u nás pro ně máme dost místa."

Server frontpagemag.com cituje údajná slova Chomejního: "V islámu se nevtipkuje. Pro humor není v islámu místo. V islámu není místo pro legraci."

Chomejní patřil mezi nejkonzervativnější náboženské teoretiky a od počátku šedesátých let bouřlivě vystupoval proti režimu šáha Muhammada Rezy Pahlavího a proti jeho snahám o sekularizaci země. I po Chomejního smrti v roce 1989 zůstal systém nadvlády ajatolláhů v Íránu zachován a jejich způsob odmítání euroatlantické kultury (upevňován démonizací Spojených států amerických) se stal příkladem pro další náboženská muslimská hnutí, např. pro Tálibán. Zdroj: Wikipedia

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace