Nejvíc zmínek v médiích ohledně volby prezidenta má Zeman

Nejvíc zmínek v médiích ohledně volby prezidenta má Zeman
Popisek: Miloš Zeman
06 / 01 / 2018, 06:45

V počtu zmínek ve všech typech médií vede mezi prezidentskými kandidáty současný prezident Miloš Zeman.

V tématech okolo volby prezidenta mu patří 36 procent, druhým nejzmiňovanějším kandidátem je Mirek Topolánek s 11,5 procenta a třetím se ztrátou 0,3 procentního bodu je Jiří Drahoš. Hranici deseti procent ještě překonal Michal Horáček. Vyplývá to z analýzy společnosti Monitora Media.

Dominance Zemana panuje ve všech typech médií. Největší převahu má v rádiích, kde získal podíl 45 procent, a následně v televizích, kde má přes dvě pětiny zmínek i přesto, že odmítá navštěvovat předvolební debaty.

Druhá místa v médiích patří Topolánkovi s výjimkou rádia, kde dominuje Horáček. Jako třetího kandidáta ve všech typech médií je vidět a slyšet Drahoše.

Největší podíl na publicitě budoucích prezidentů mají on-line média. U všech uchazečů se v průměru pohybuje na 81 procentech z veškerých zpráv. S velkým odstupem následuje tisk s téměř 13 procenty, poté televize s 3,2 procenta a poslední je rádio s 2,9 procenta z veškerých zpráv.

O prezidentský úřad se uchází devět kandidátů. První kolo prezidentských voleb se koná 12. a 13. ledna. Případné druhé kolo je na programu o dva týdny později.

 

Nepřehlédněte na Security magazínu: Technologie - nejnovější ,,vychytávky" ze světa vědy a techniky. Od futuristických zbraní až po bojové drony. S námi víte více

 

Zdroj: ČTK

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace