Nejznámější zadek světa v obrněném voze pro ruské oligarchy

Nejznámější zadek světa v obrněném voze pro ruské oligarchy
Autor: Dartz a Twitter|Popisek: Kim Kardashian a Dartz
07 / 02 / 2015, 18:45

Majitelka nejznámějšího zadku na světe Kim Kardashian a její manžel Kanye West si v roce 2013 koupili vozidlo jménem Dartz Prombron Iron Diamond.

Tento obrněný vůz ohromuje opulentním vzhledem a interiérem, kde je na přání kůže z velrybího penisu, diamanty a různé šperky. Dokonce i exteriér vozidla se pyšní zlatými a diamantovými prvky.

 

Soukromá firma vznikla na základě bývalé společnosti RussoBalt v Rize a jejím hlavním odbytištěm je Rusko a jeho boháči. Dartz vyrábí devět modelů nazvaných jmény Iron Diamond, Iron Xtal, Monaco Red Diamond Edition, Black Dragon, Black Russian, Gold Russian, Aladeen, White Horse, a Monako. Vozidla splňují různé normy pancéřování od B2 do B7, kdy B7 umožní své posádce přežít zásah raketou nebo najetí na pozemní minu. 

Hmotnost vozu i přes použití materiálů jako je kevlar a titan je okolo 3 700 kilogramů, motory jsou od Mercedesu a můžete jet rychlostí až 240 kilometrů za hodinu.

Jejich vozy si zahrály v mnoha filmech jako Diktátor nebo James Bond a rozhodně v nich nejezdily kladné postavy.

 

Automobilka se chlubí svou dlouhou tradicí navazující na původní stroje RussoBalt, a i tím, že tato auta používal poslední ruský car Mikuláš II., nebo admirál Kolčak. Dokonce i slavný projev Lenina byl z paluby vozu RussoBalt.

Originální vůz pro ruského boháče nebo americkou hvězdičku Kardashian. A cena? Dartz Prombron Red Diamond Edition stojí okolo 1,25 miliónu dolarů... Ale nekupte to, když Vám k autu zabalí i tři lahve nejdražší vodky na světě, RussoBaltique.

Zdroj: Dartz Armored Cars

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace