Netflixu výrazně přibylo předplatitelů, akcie jsou na rekordu

Netflixu výrazně přibylo předplatitelů, akcie jsou na rekordu
Autor: pixabay.com|Popisek: Netflix
17 / 10 / 2017, 11:30

Americké internetové videotéce Netflix přibylo ve třetím čtvrtletí celosvětově 5,3 milionu předplatitelů, což je víc, než se očekávalo. Firma nastínila i příznivý výhled, díky čemuž její akcie vystoupily na nový rekord. Příjmy se meziročně zvýšily asi o 30 procent na 2,99 miliardy dolarů (65,4 miliardy Kč), čistý zisk vzrostl z 52 milionů na 130 milionů dolarů (2,8 miliardy Kč)

Trh očekával, že počet předplatitelů se zvýší o 4,5 milionu. Společnost předpokládá, že v nynějším čtvrtletí se jí podaří rozšířit základnu předplatitelů o dalších 6,3 milionu. To je mírně nad odhadem trhu. Pokud firmě její odhady vyjdou, mohla by mít na konci roku více než 115 milionů předplatitelů.

V dopise akcionářům Netflix uvedl, že na vlastní programy hodlá v příštím roce vynaložit sedm až osm miliard dolarů (153 až 175 miliard Kč). Letos to má být kolem šesti miliard USD.

Netflix zahájil činnost v roce 2007. Od té doby expandoval do celého světa, nejprve do Kanady, pak i do Latinské Ameriky, Evropy, Austrálie, na Nový Zéland a do Japonska. Služba je přístupná prakticky na jakémkoli zařízení, které má připojení k internetu, včetně osobních počítačů, tabletů, chytrých telefonů, chytrých televizí a herních konzol.

Firma vyrábí i vlastní pořady, například Dům z karet. Netflix má stále prostor k tomu, aby dohnal HBO, placenou televizi, která mu slouží jako model. HBO má po celém světě 134 milionu předplatitelů, včetně těch, kteří nepoužívají pouze internetové služby.

Akcie Netflixu na zveřejnění výsledků zareagovaly růstem o více než jedno procento a dostaly se na rekordních více než 205 dolarů. Od začátku roku už zpevnily asi o 64 procent.

 

Zdroj: ČTK

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace