Nordic Telecom má významnou posilu pro svoji retailovou expanzi

Nordic Telecom má významnou posilu pro svoji retailovou expanzi
01 / 05 / 2019, 08:30

Společnost Nordic Telecom získala výraznou posilu do svého týmu před chystanou aukcí kmitočtů pro sítě páté generace. Na pozici Chief Commercial Officer nastupuje Jan Roule, který dříve působil na pozici viceprezidenta prodeje rezidentním zákazníkům ve společnosti T-Mobile.

Na této pozici bych rád společnosti Nordic Telecom pomohl v oblasti růstu a prodeje a také s její ambicí změnit stávající telekomunikační trh. Jsem si jistý, že díky férovému přístupu můžeme vrátit důvěru v telekomunikace. Mým hlavním cílem bude pokrytí službami pevného internetu 1,3 milionu domácností do konce roku 2020,“ říká ke své nové pozici Jan Roule.

Jan bude mít v Nordic Telecomu na starosti, kromě jiného, nastavení efektivní obchodní strategie a prodej Nordic 5G internetu a Nordic TV.

Nordic Telecom plánuje do dvou let nabízet služby pevného internetu 330 tisícům zákazníků v rámci celé ČR. Také proto v roce 2017 koupil v aukci velký blok kmitočtů v pásmu 3,7 GHz, na kterém staví síť vhodnou pro poskytování pevných i mobilních služeb.

„Jan je přední odborník s dlouholetými zkušenostmi v oblasti prodeje a jeho nástup do Nordic Telecomu jasně ukazuje, že to s naší strategií dravě proniknout na český trh myslíme vážně. Pokud uspějeme v letošní aukci kmitočtů, bude to dobrá základna pro vybudování plnohodnotného čtvrtého mobilního operátora v Česku,“ říká Jan Čornej, výkonný ředitel Nordic Telecom.

Jan Roule
Absolvent ČVUT FEL, obor telekomunikace. Mimo jiné pracoval ve společnosti Radiomobil, kde pomáhal se vstupem mobilního operátora Paegas na trh a budoval jeho inovativní image. Později z pozice Ředitele Wholesalu a Partnershipu připravoval půdu pro vstup virtuálních operátorů. Naposledy působil jako Ředitel prodeje rezidentním zákazníkům ve společnosti T-Mobile, kde bylo jeho hlavním cílem výrazně zvýšit výkon celé B2C prodejní sítě. Je odborník na oblast telekomunikací a prodejních strategií, působí také jako mentální kouč mnoha vrcholových sportovců a manažerů.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace