Ostraha z bezpečnostní agentury M2C zažila pořádnou ,,šichtu". V boskovickém hypermarketu chytila pět zlodějů

Ostraha z bezpečnostní agentury M2C zažila pořádnou ,,šichtu&quote;. V boskovickém hypermarketu chytila pět zlodějů
Popisek: ostraha
19 / 10 / 2017, 14:00

V boskovickém hypermarketu musela zasahovat v několika případech ostraha z bezpečnostní agentury M2C.

Během jednoho dne zajistila pět zlodějů, kteří přišli do prodejny krást. Mezi nimi byl i mladý recidivista. Žádný ze zlodějů si tak svůj lup neužil.

psali jsme: Společnost M2C střeží obchodní centra s propracovanými postupy pro mimořádné události

První případ zaznamenali pracovníci ostrahy ráno krátce po 9. hodině, kdy do boskovického hypermarketu přišel sedmnáctiletý mladík. Během svého pobytu v prodejně chtěl pronést přes kasu tři kradené čokolády, což se mu ale nepodařilo. Nakonec skončil v rukou městské policie, kterou na něho ostraha zavolala. 

Zhruba o hodinu později se další mladík pokusil ukrást a následně pronést ven sýry, uzené a anglickou slaninu. I on skončil na policejní služebně. V poledne pak přišel do obchodu další mladý muž, který se ,,zaměřil" na tuňákové konzervy. Za ně by normálně zaplatil 2 500 korun. Ale ani jemu se nepodařilo tento ,,náklad" pronést.

psali jsme: Ostrahu letiště přebírá společnost M2C

V pořadí čtvrtý zloděj pak dorazil odpoledne a chtěl ukrást zboží za 134 korun. Ani on však u pozorné ostrahy neobstál a byl zadržen. Nakonec do prodejny zavítal i známý recidivista z Kunštátu. Ten chtěl ukrást zboží za 1 100 korun. Protože již měl za sebou kriminální minulost, jde o trestný čin. Případ tak vyšetřuje republiková policie. V případě čtyř mladíků se jedná o přestupky proti majetku, za něž lze udělit pokutu do výše 10 000 korun.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.