Pápež František predáva svoje nové Lamborghini

Pápež František predáva svoje nové Lamborghini
Autor: Screenshot/Youtube
16 / 11 / 2017, 09:00

Pápež František dostal unikátne športové auto Lamborghini Huracan, ale nebude ho šoférovať.

Pápež, známy svojim pokorným životným štýlom, sa rozhodol dražiť drahý dar, aby získal peniaze pre chudobných.

Taliansky luxusný výrobca športových automobilov Lamborghini dal stredu veľký darček pápežovi podľa vyhlásenia tlačovej služby spoločnosti.

''Má namaľované Bianco Monocerus (biele) s Giallo Tiberino (žlté) pruhy, ktoré idú pozdĺž auto v úcte k farbám vlajky Vatikánu," informuje spoločnosť.S názvom "Supercar of the Year 2014" od automobilového magazínu Top Gear môže Huracan stáť až 320 000 dolárov.

Pápež požehnal auto a podpísal svoju kapotu mimo Casa Santa Marta, jeho rezidencie.
80 ročný najvyšší predstaviteľ cirkvi však povedal, že auto nebude používať, a odovzdá ho aukčnému domu Sotheby. Aukcia sa uskutoční v máji 2018 "s výnosmi doručenými priamo Svätému Otcovi", uviedla spoločnosť. Pápež pridelí peniaze obdržané z aukcie pápežovi Jánovi XXIII a skupinám Priateľov Strednej Afriky či medzinárodnej skupine Cirkev v tiesni, ktorá podporuje prenasledovaných kresťanov po celom svete.

Nie je to prvýkrát, čo pápež Francis prešiel na luxusné vozidlá, ktoré nepotrebuje. V roku 2016 nariadil pápež tri vozidlá Volkswagen Golf, ktoré použil počas svojej návštevy v Poľsku, aby boli vydražené na pomoc sýrskym utečencom.

V roku 2014 sa motocykel Harley-Davidsona pápeža vydražil za 327 000 dolárov, pričom peniaze boli použité pre ''polievkovú kuchyňu'' slúžiacej ľuďom bez domova v Ríme.

 

Nepřehlédněte na Security magazínu: Historie - vnímáme dějiny v souvislostech a nadhledem. Sledujte nejdůležitější okamžiky historie. S námi víte více

 

Zdroj: Rt.com, Twitter

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace