Poděkování deníku SME za nové čtenáře

Poděkování deníku SME za nové čtenáře
Autor: redakční databáze|Popisek: security magazín
22 / 04 / 2016, 15:15

Deník SME rozjel likvidační kampaň proti alternativním menším serverům, která se příliš nezdařila.

Deník SME spustil kampaň za účelem likvidace alternativních serverů a webů. Dal si i práci s vypracováním ,,blacklistu" tzv. konspiračních webů a doporučuje firmám, aby na nich v žádném případě neinzerovaly. Na jednom místě  figuruje i server securitymagazin.cz. Co to ale znamená ve skutečnosti? SME se bojí alternativních serverů, které jim dál a dál berou čtenáře, kteří se odklánějí od mainstreamových (i printových) médií, a jsou ,,lační" takových informací, která tam nenajdou, a jež tedy nepodléhají ideologicky jednostranným představám velkých mediálních domů.

SME si svou situaci evidentně uvědomuje, a proto přešlo do protiútoku. Ten se ovšem příliš nezdařil, protože i negativní reklama je reklamou, nebo se z ní posléze pozitivní reklama stane. Nárůst čtenářů alternativních serverů, jako je i securitymagazin.cz, dokazuje, že i očerňující kampaň nemůže mít dlouhodobě negativní efekt na jejich čtenost. Ba naopak, přiláká ještě více čtenářů, kteří chtějí čerpat cíleně informace právě z alternativních webů. V žádném případě nevnímají tyto servery jako konspirační, ale jako nezávislé a alternativní. Alternativní k mainstreamu.

Je to právě SME, které konspiruje proti ostatním, aby je umlčela a čtenáři za každou cenu ,,drželi basu" s jejich politickou linií. Čtenáři však nejsou ovce, přirozeně je zajímá i ,,druhá strana mince". Takže nezbývá než poděkovat deníku SME za pozitivní reklamu a další čtenáře.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace