Policie ČR spouští komunikaci na sociálních sítích

Policie ČR spouští komunikaci na sociálních sítích
22 / 06 / 2017, 14:30

Policie ČR spustila 21. června provoz svých profilů na sociálních sítích. Ty budou zahrnovat Facebook, Twitter a také komunitní kanál YouTube. Podle policejního prezidenta Tomáše Tuhého chce tímto způsobem Policie ČR oslovit širší vrstvy obyvatel.

„Sociální sítě jsou fenoménem současné doby a prostředkem ke komunikaci využívaným podstatnou částí nejen české společnosti. Policie České republiky nemůže stát bokem a jako moderní bezpečnostní sbor se tak počínaje dneškem aktivně zapojí do tohoto prostředí,“ uvedl policejní prezident Tomáš Tuhý.

Na jednotlivých profilech chce Policie ČR informovat veřejnost o preventivních opatřeních a zajímavých událostech z policejního života, o nichž by se člověk jinak neměl možnost dozvědět. K tomu bude sloužit především facebookový profil. Na Twitteru pak bude možné nalézt inforamce, které se nějakým způsobem vztahují k bezpečnostním opatřením či bezpečnostní situaci obecně či novinkám v silničním provozu. Na YouTube zájemce nalezne policejní klipy a videozáznamy s nejrůznější tématikou od prezentačních klipů až po preventivně zaměřená videa.

Policie upozorňuje, že na sociálních sítích bude nepřípustné se urážet či nadávat. Zřízené profily na sociálních sítích také nebude možné využívat pro podávání trestních oznámení ani jako prostředek komunikace v případě bezprostředního ohrožení zdraví či života.

 

Profily Policie ČR lze nalézt pod následujícími odkazy:

Facebook (facebook.com/PolicieCZ)
Twitter (twitter.com/PolicieCZ)
YouTube (youtube.com/PolicieCZ)

 

psali jsme:

Ministr vnitra a policejní prezident představili novou organizační strukturu Policie ČR

 

Zdroj: policie.cz

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace