Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy!

Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy!
11 / 01 / 2019, 11:00

Od roku 2010 se v ČR postavilo 75 km dálnic. Za stejné období v Polsku 783 km a v menším Maďarsku 447 km. Superman očividně lítá do Polska a Maďarska...

Premiér Andrej Babiš nám slíbil vládu odborníků. A máme je! Hlavně na stavbu dálnic, kdy už jsme se naučili, že rozdíl mezi sněhem a kalamitním sněhem, je jeden Ťok. Ministr dopravy, který je překvapen z toho, že v polovině prosince na Vysočině napadlo 7 cm a prý je to kalamita. Za mě by byla kalamita, když by na Vysočině napadlo 50 a více centimetrů, ale chápu, že pohledem z ministerského okna to bude jinak.

V nedělních Otázkách Václava Moravce jsme se také dozvěděli, že opravovat dálnici je to samé, jako ji znovu stavět. A když došly argumenty, začalo srovnání „úspěchů“ současného ministra s ministry, kteří byly ve funkci jen pár měsíců. Gratuluji. Vidím, že homeopatika na vybudování pocitu vítěze u pana premiéra začala skutečně zabírat.

Chceme supermana z Polska a Maďarska

Odborníci z ANO 2011 jednoduše musí za pana ministra Ťoka prodávat úspěchy, když on to vůbec neumí a jen si z něj lidé utahují. Takže prosím, prostě ignorujme oficiální veřejné statistiky Ředitelství silnic a dálnic o tom, že se u nás za poslední rok postavilo pouhých 3,7 km, a místo toho věřme sci-fi pohádce o tom, že kilometrů bylo 30 km a nikdy se tak u nás dálnice nestavěly rychleji a víc než za vlády ANO. (To je ironie...)

Když vyšlo najevo, že graf prezentovaný panem Babišem je podvod a manipulace v podstatě od A do Z (skvělý rozbor je zde od Martina Jurici), přišel pan ministr Ťok s tím, že dálnice by rychleji stavěl už jen superman. Jak už jsem ale zmínil v úvodu, ten na nás očividně nemá čas, protože neblábolí a maká v Polsku a Maďarsku.

Celá situace by byla skutečně jen úsměvná, kdyby si člověk neuvědomil, že další ministerstva, která výstavbu dálnic mohla zrychlit, jsou už pátým rokem také pod správou odborníků z hnutí ANO 2011. Příkladem je třeba ministryně pro místní rozvoj Rambohafík Šlechtová, která ale byla očividně odbornice spíš na selfie s hovězím dobytkem na pastvě a zajišťování nového záchodového prkýnka, než prosazení stavebního zákona.

Ale přestaňme jen kritizovat a být škarohlídi. Celá věc má ještě pozitivní stránky. Část národa mohla zaparkovat beztrestně na 15 hodin na dálnici D1 a ten zbytek může při svých cestách objevit krásy naší země, až pojede po různých okresních silnicích. A o tom to asi celé je. Pozitiv to má spoustu a my zase jen remcáme. Tak doufejme, že teď už nebudete za škarohlídy a usmějete se. Tahle vláda „odborníků“ za rozčilování totiž opravdu nestojí.

Přeji hezký den a veselou mysl!

 

Autor: Tomáš Zdechovský (europoslanec za KDU-ČSL)

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace