Přímá linka z domova do kuchyně. Storyous s DámeJídlo spustily systém automatických objednávek

Přímá linka z domova do kuchyně. Storyous s DámeJídlo spustily systém automatických objednávek
12 / 08 / 2017, 17:30

Gastrotechnologický start-up Storyous představil novou funkci svého systému.

Tři tisícovky podniků nyní získají možnost propojit chytrou pokladnu přímo s největší českou službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Vznikne tak "přímá linka" mezi zákazníkem a kuchyní podniku, kde objednává svůj oběd nebo večeři. Sníží se nejen čas, potřebný k vyřízení objednávky, ale také eliminuje chybovost personálu, která mohla způsobit prodlení v objednávce nebo její záměnu nebo neúplné vyřízení. Podle Storyous se jedná o první z integrovaných funkcí, které bude v budoucnu představovat.

Pokud v současné době zákazník přes DámeJídlo.cz potvrdí objednávku, přijde personálu restaurace notifikace, kterou musí následně obsluha přepsat do pokladny a vytisknout bon pro kuchaře. Při přepisování údajů však může nastat celá řada problémů, od překlepů po skutečnost, že notifikaci kompetentní osoba nepředává k vyřízení okamžitě a dochází k prostojům. Právě tento složitý a neergonomický proces bude u podniků s pokladnami Storyous plně automatizovaný. Kuchyně obdrží bon s objednávkou v řádech jednotek sekund poté, co je na webu DámeJídlo.cz zákazníkem zadána, a to včetně všech náležitostí, jako je například prosba zákazníka na specifickou úpravu pokrmu.

"Systém je nyní nasazen na testování v několika podnicích a pokud se osvědčí, nasadíme ho v následující aktualizaci pokladen Storyous. Našim cílem je s novou funkcí zjednodušit práci nejen restauracím, kde ušetříme důležité desítky minut každý den, ale také zákazníkům, kteří DámeJídlo využívají," zmiňuje Petr Filipec, provozní ředitel Storyous. "Spolupráce s DámeJídlo je přitom pouze začátek. V následujících měsících zahájíme integraci dalších gastronomických služeb a aplikací do našich pokladen. Cílem je udělat z nich terminál pro kompletní ovládání veškerých provozních procesů. V tomto směru se Storyous stane brzy lídrem na našem trhu. Češi se paradoxně díky kritizovanému EET mohou posunout na světovou špičku v chytrém řízení gastronomických podniků."

Storyous uvedl své první pokladny na trh v roce 2014. V současné době patří k významným hráčům na českém a polském trhu. Jeho gastronomický systém umožňuje například vzdálenou správu podniku, kontrolu personálu, vyhodnocení ekonomické výkonnosti podniku, průběžnou inventurizaci nebo evidenci méně tradičních platebních prostředků včetně kryptoměn. Své know-how chce nyní využít jak pro posílení role na tuzemském trhu, tak pro expanzi do Turecka, Německa a Maďarska.

 

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.