Prodej předmětů s podobiznami Hitlera a Heydricha není propagací nacismu, rozhodla policie. A co to tedy je?

Prodej předmětů s podobiznami Hitlera a Heydricha není propagací nacismu, rozhodla policie. A co to tedy je?
Popisek: Adolf Hitler
03 / 08 / 2018, 14:30

Prodej předmětů (hrnky, trička) s pohlaváry třetí říše není podle policie trestným činem ani propagací nacismu. Nakladatelství Naše vojsko totiž na svém e-shopu tyto předměty běžně nabízí a nevidí na tom nic špatného.

Security magazín se touto kauzou zabýval minulý rok a kontaktoval ředitele nakladatelství Emericha Drtinu, který pro redakci tenkrát uvedl, že ,,nabídku produktů na našem e-shopu ovlivňuje poptávka zákazníků, kteří si oblíbili naší sběratelskou edici světových osobností".   

psali jsme: Je libo tričko s Heydrichem, nebo hrnek s Hitlerem? České nakladatelství nabízí ,,výprodejové hity"

Takže nacistický vrah Adolf Hitler, Reinhard Heydrich a další jsou světové osobnosti?! To jsme to tedy v té denacifikaci pěkně dopracovali. Je to urážka nejhrubšího zrna obětem nacistické hrůzovlády a dalším, kdo trpěli v koncentračních táborech. Namístě je tak otázka, co je vlastně propagace nacismu ve své nejčistší podobě, když ne vystavená trička s masovými vrahy, které si lidé zakoupí a pak ,,hrdě" nosí.

psali jsme: Heydrichův plán likvidace elity národa české vlastence nezlomil

Policii evidentně nestačí vyobrazení nacistických řezníků na tričkách, hrnkách či dalších propagačních předmětech. Bude přece jen konat, když na náměstí bude někdo vykřikovat na všechny strany Heil Hitler? Pokud ani v takovém případě ne, můžeme příslušné zákony potom zahodit do koše.

 

Nepřehlédněte na Security magazínu:  Defence - tanky, lodě,  letadla, obrněné vozy. Jaké jsou nejnovější trendy ve zbrojním a obranném průmyslu? S námi víte více

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace