Riaditeľ Starbucks chcel zamestnať tisíce utečencov, obľúbenosť značky začala rapídne klesať

Riaditeľ Starbucks chcel zamestnať tisíce utečencov, obľúbenosť značky začala rapídne klesať
Autor: Flickr.com|Popisek: Ilustračný obrázok
15 / 03 / 2017, 08:15

Najväčší obchodní reťazec kaviarní na svete Starbucks, počiatkom roka 2017 informoval, že chce prijať až 10 000 nových zamestnancov, a to z radov utečencov.

O plánoch informoval šéf Starbucks Howard Schultz, ktorý zdôraznil, že sa tak rozhodli spraviť kvôli Donaldovi Trumpovi, a jeho postoju k migrácii. Svoje plány oficiálne predstavili až po Trumpovom zákaze cestovania do USA, zo siedmych moslimských krajín.

Výkonný riaditel spoločnosti YouGov , ktorá vytvára celosvetové prieskumy trhu informuje, že po zverejnení plánov Starbucks- zamestnať 10 000 utečencov, pozitívne vnímanie zo strany spotrebiteľov takmer okamžite pokleslo.

''Tento pokles naznačuje, že dané oznámenie má na Starbucks negatívny dopad, a mohlo by to mať taktiež negatívny dopad aj na tržby v blízkom období,'' zdôraznil výkonný riaditeľ spoločnosti YouGov Tedd Marzili.

Po zverejnení plánov Starbucks, okamžite klesla aj miera pozitívneho vnímania spoločnosti, zo strany spotrebiteľov, vyplýva to z indexu Brandlndex, spoločnosti YouGov.

V období od 29.januára do 13.februára, pozitívne vnímanie spoločnosti kleslo až o dve tretiny, a zatiaľ sa nevrátilo na niekdajšie hodnoty, vyplýva to zo štatistík YouGov.

Zdroje: CNBC, .Brandindex.com

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace