Šestiměsíční děti používají tablety a chytré telefony

Šestiměsíční děti používají tablety a chytré telefony
Autor: DollarPhotoClub|Popisek: Dítě a technologie
04 / 05 / 2015, 08:15

Nová studie prezentovaná na konferenci American Pediatric Academic Societies je alarmující.

Byl proveden průzkum rodin s dětmi ve věku od 6 měsíců po 4 roky, zkoumal se jejich vztah k elektronice a médiím. Technologie je prostě všudypřítomná, 97% rodin má televizi, 83% tablety, 77% chytrý telefon a 59% má přístup k internetu.

Z odpovědí rodičů vyplynulo, že 52% dětí mladších než  1 rok se dívá na televizi, 36% nějakým způsobem používalo tablet nebo telefon, 24% dětí už někomu volalo, 15% používá nějaké aplikace a 12% už hraje hry! A jak to může nakonec dopadnout se podívejte na tomhle videu...

Otec ničí konzoli

S jejich věkem roste i čas strávený s elekronikou, kdy 26% dvouletých a 38% čtyřletých strávilo se zařízeními více než jednu hodinu.

Podle American Academy of Pediatrics, může používání elektroniky v takto nízkém věku vést k problémům ve škole, problémům s pozorností a v neposlední řadě k obezitě.

Průzkum prokázal, že rodiče používají mobilní zařízení jako rozptýlení a náhradu pozornosti rodičů, kdy 73% dotazovaných rodičů nechává své děti si hrát, aby měli čas na domácí práce, 65% aby své dítě uklidnili a 29% aby dítě usnulo.

„Lepší pochopení používání mobilních zařízení a médií u malých dětí a jejich odlišností podle populačních skupin je zásadní pro rozvoj strategie vzdělávání pro rodiče a poskytovatele zdravotní péče,“ vysvětlili autoři studie.

Zdroj: Time
 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace