Společnost Accenture vytvořila inovační centrum pro platformu Salesforce, které bude klientům pomáhat nacházet nový směr jejich podnikání

Společnost Accenture vytvořila inovační centrum pro platformu Salesforce, které bude klientům pomáhat nacházet nový směr jejich podnikání
04 / 12 / 2018, 07:30

Společnost Accenture uvádí do života inteligentní řešení pro klienty, kteří využívají technologie Salesforce. Vytvořila pro ně inovační centrum se sídlem v kalifornském San Franciscu. Accenture Innovation Center for Salesforce se zaměřuje na vizualizace a interaktivní ukázky napříč sektory a ukazuje, jak se dají technologie Salesforce používat inovativním způsobem; tak, aby zlepšily zkušenosti koncových uživatelů, zajišťovaly sběr dat prostřednictvím unikátních operací a přinášely zákazníkům nové hodnoty.

„Naše inovační centrum pro Salesforce v San Franciscu představuje to, co umíme nejlépe: vize do budoucna a vytváření převratných inteligentních řešení, která našim klientům pomáhají transformovat jejich podnikání zcela novými způsoby,“ uvedl Saideep Raj, ředitel sekce Cloud First Applications v Accenture. „Stavíme na našem dlouhodobém partnerství se Salesforce a zaměstnancích se zkušenostmi s jejich technologiemi. Jsme nadšeni, že můžeme uvádět v život disruptivní projekty, které pomáhají našim klientům digitálně transformovat jejich byznys.“

Inovační centrum Accenture pro Salesforce nabízí zkušenosti s technologiemi jako jsou servisní boti nebo praktické ukázky virtuální reality a Einstein AI – software platformy Salesforce. V globální síti inovačních center Accenture, tzv. Innovation Hubs, vznikají stále nová inteligentní řešení.

Simon Mulcahy, hlavní manažer pro inovace v Salesforce dodává: „Accenture nastavuje se svým inovačním centrem Salesforce laťku vysoko a ukazuje nám, jak se dají na této platformě vyvíjet opravdu inovativní zážitky. Accenture je náš nejlepší obchodní partner, který řídí některé z našich velkých převratných projektů. Je skvělé, že můžeme pozorovat uskutečňování jejich úspěšných vizí v oblasti zákaznických zkušeností tak poutavým a zajímavým způsobem.“

Zřízení inovačního centra pro Salesforce je součástí širšího spektra aktivit společnosti Accenture, jejichž cílem je integrovat inovativní technologie, nápady a řešení, jež ovlivňují obchodní výsledky a jsou podporou platformy Salesforce. Společnost Accenture byla jednou z prvních globálních společností, které vytvořily strategickou alianci se Salesforce a nadále posiluje svou pozici hlavního partnera. Accenture je lídrem ekosystému Salesforce, jeho činnost sahá od vývoje a zavedení téměř 20 nových řešení na trh až po školení pracovních sil. Společnost Accenture zaměstnává více než 11 000 Salesforce expertů a investovala v posledních letech již do sedmi akvizic spojených s touto platformou.

Více informací o Accenture a Salesforce najdete na www.accenture.com/salesforce.

 

O společnosti Accenture

Accenture je globální společnost poskytující široké spektrum odborných služeb a řešení v oblasti strategických, konzultačních, digitálních a technologických služeb. Díky kombinaci jedinečných zkušeností a obsáhlých znalostí napříč více než 40 průmyslovými odvětvími s rozsáhlým výzkumem nejúspěšnějších světových firem, Accenture dokáže řešit propojení byznysu a technologií s cílem pomoci klientům zvýšit jejich výkon a vytvořit udržitelnou hodnotu pro jejich akcionáře. Inovativní služby společnosti Accenture zajišťuje více než 449 000 zaměstnanců ve více než 120 zemích. Navštivte naše stránky www.accenture.com.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace