Společnost Cisco na konferenci Cisco Partner Summit představila nové bezpečnostní, síťové a komunikační produkty a služby

Společnost Cisco na konferenci Cisco Partner Summit představila nové bezpečnostní, síťové a komunikační produkty a služby
12 / 11 / 2019, 14:00

Společnost Cisco oznámila na partnerském summitu v Las Vegas několik produktových novinek. Patří mezi ně Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci, které umožňují zintenzivnit a zrychlit transformaci pracovního prostředí. A nové produkty z rodiny Cisco Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky.

Nové expertní bezpečnostní služby 

Zákazníci se budou moci obrátit na službu Cisco Talos Incident Response, pokud budou potřebovat pomoc s reakcí na bezpečnostní incidenty. Tato služba je nyní součástí největší světové organizace pro výzkum bezpečnostních hrozeb Cisco Talos. Sloučením reakcí na incidenty s předplatným služeb od Talos se zlepšuje přístup zákazníků ke zpravodajství o hrozbách pro účely plánování reakce, bezpečnostních cvičení, zásahu v nouzových situacích a k rozšířené ochraně.

Společnost Cisco propojila svoji integrovanou bezpečnostní platformu s týmem expertů na vyšetřování počítačových útoků a vytvořila službu řízené detekce a reakce MDR (Managed Detection and Response). Služba MDR pomáhá zákazníkům vytěžit ze svých investic maximum, držet krok s nejnovějšími hrozbami a chránit rychle se zvětšující prostor pro útok v cloudu, sítích a na koncových bodech. Poskytuje jim nepřetržitý bezpečnostní monitoring a reakci, zkracuje detekční dobu a zrychluje neutralizaci hrozeb díky definovanému, konzistentnímu postupu vyšetřování se stanovenými prioritami s podporou výzkumu bezpečnostního týmu Cisco Talos.

Cisco Meraki zjednodušuje zabezpečení a rozšiřuje svoji platformu

Představené inovace umožňují podnikovému IT jednoduše rozšířit správu na různé síťové domény. Mezi tyto novinky patří:

  • MS390: Přístupový přepínač příští generace, který spojuje jednoduchost platformy Meraki s výkonem a možnostmi nových přepínačů Cisco. Přepínač je postavený na řešení Cisco Meraki pro intent-based sítě a jedná se o první přepínač Meraki využívající nový hardware Cisco Catalyst ve spojení s vylepšeným softwarem Cisco Meraki.
  • Adaptive Policy: Cisco Meraki Adaptive Policy umožňuje seskupovat uživatele, aplikace a zařízení a snadno na ně uplatňovat správná pravidla. Adaptivní pravidla jsou součástí Zero Trust iniciativy a umožní podporu pokročilých multidoménových pravidel mezi platformou Meraki a implementací sítě se softwarově definovaným přístupem.
  • Bezpečnostní inovace Cisco Meraki: Cisco Meraki zavádí nové bezpečnostní funkce a další multidoménové integrace v rámci špičkového bezpečnostního portfolia společnosti Cisco. Patří mezi ně důvěryhodný přístup Meraki Trusted Access, který zajišťuje autentizaci zařízení bez nutnosti MDM řešení. Další inovace se týkají ochrany provozu DNS a filtrování obsahu na Meraki MR zajišťované systémem Umbrella a zdokonalení pravidel firewallového bezpečnostního zařízení.
  • Meraki Gateway: Nová produktová řada Cisco Meraki Gateway představuje celulární bezdrátové WAN brány, které otevírají možnosti mobilní konektivity a zároveň se vyznačují jednoduchostí zprovoznění a správy.

Zásadní inovace v portfoliu produktů pro spolupráci

  • Výhoda jedné platformy a jednotná modulární aplikace: Výhoda jedné platformy znamená, že veškerá pracovní zátěž (hovory, zprávy, schůzky, zařízení a kontaktní centrum) zajišťujeme integrovaně z jedné platformy. Pro uživatele to znamená známý a konzistentní způsob práce bez ohledu na to, zda pracují na mobilním telefonu, počítači nebo jiném zařízení. Přechod z mobilního telefonu na telekonferenční zařízení je otázka jediného pohybu prstem po displeji. Pro IT se jedná o bezkonkurenční míru kontroly a správu zabezpečení z jedné obrazovky.

Jednotná modulární aplikace znamená, že společnost Cisco vyhověla potřebám zákazníků, kteří chtějí, aby nástroje, které užívají při práci, byly stejného střihu.  Každý nový nástroj bude od první minuty uživateli připadat známý. Cisco má několik způsobů, jakými sjednotilo nástroje pro hlasovou, textovou a týmovou komunikaci. Připojí-li se uživatel například ke schůzce z nástroje Webex Teams, má k dispozici totožné ovládací prvky organizátora jako v samotném Webexu. Uvidí i diskusi a bude se moci do ní zapojit. Cisco sjednotilo i způsob znázorňování přítomnosti – zda jsou spolupracovníci k dispozici či nikoli.

Nová zařízení přináší podporu umělé inteligence a „whiteboard“ funkce do malých i velkých konferenčních prostor

Cisco představilo nová řešení, která pomohou chytře proměnit další prostory. Jedno odpovídá velikosti i potřebám pracovního stolu, druhé je dimenzované pro zasedací místnost.

  • Webex Desk Pro: Kancelář, připravená k okamžitému použití. Všechny špičkové funkce produktového portfolia Cisco vměstnává do zařízení s dotykovou, 27 palcovou obrazovkou s rozlišením 4K a připojením přes USB-C. Funguje nejen s Cisco Webex, ale s libovolnou konferenční službou. Systém dokáže rozpoznat a přivítat uživatele jménem, nabízí možnost rozostření pozadí nebo funkci potlačení okolního hluku.
  • Webex Room Panorama:  Globální týmy si budou připadat, jakoby seděly v jedné místnosti. Efektivitu schůzek zvyšují široké možnosti spolupráce na různých typech obsahu, integrace a funkce umělé inteligence. Globální tým bude mít také k dispozici nástroje umělé inteligence, jako jsou rozpoznání tváře se jmenovkami, automatické shrnutí jednání a možnost připojení dalších obrazovek Webex Board s podporou dotykového ovládání.
  • Bluetooth  Cisco Headset 700 series.Náhlavní souprava,kteráblokuje okolní ruch a umožňuje soustředit se na to podstatné. Lze ji spárovat s libovolným zařízením Cisco a pohybovat se zcela volně po kanceláři. Například při poslechu hudby lze na hovor nebo telekonferenci jednoduše přepnout podle potřeby. Jedná se o ideální pomůcku pro takzvané „knowledge workers,“ stejně jako pro operátory kontaktních center. Nastavovat preference lze přes mobilní aplikaci. Podnikové IT ocení možnost správy prostřednictvím řídicího centra a ochranu proti škodlivému softwaru a jiným hrozbám.

 

O Cisco Systems

Cisco, (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým technologickým lídrem, který již od roku 1984 pomáhá tomu, aby fungoval internet. Naši zaměstnanci, produkty a partneři pomáhají lidem navazovat bezpečná spojení a již dnes využívat digitální příležitosti zítřka. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.

 

 

Tagy článku

-->