Společnost Cisco na konferenci Cisco Partner Summit oznámila, že se více zaměří na segment malých podniků. Zákazníkům a partnerům nabídne portfolio jednoduchých, bezpečných a flexibilních řešení, zavede specializovanou uživatelskou podporu, spustí víceletou propagační kampaň a zvýší investice do spolupráce s partnery s cílem maximálně využít obchodní příležitosti, které tento segment nabízí.
Malé podniky představují významnou tržní sílu, jelikož miliony drobných firem tvoří dvě třetiny světového HDP. Malé podniky dnes čelí rychlejšímu tempu změn než kdykoli dříve – musí vycházet vstříc technicky stále zdatnějším zákazníkům, kteří očekávají digitální služby, špičkový servis a jednoduché uživatelské rozhraní. Také stoupající využívání cloudu a webových aplikací vyžaduje, aby i malý podnik měl výkonnou a bezpečnou síť.
Nové portfolio produktů pod značkou Cisco Designed for Business nabídne malým podnikům produkty, které pro ně dávají smysl a jsou pro ně cenově dostupné. Aby pomohla společnost Cisco malým firmám růst, zdvojnásobuje objem investic do spolupráce s partnery v tomto segmentu a buduje jednoduchý a přímočarý způsob interakce s partnery i menšími zákazníky a to tak, že nabízí rychlejší odezvu a okamžitý přístup k odborné asistenci – tedy přesně to, co malé firmy žádají.
Nová řešení
Nabídka Cisco Designed for Business bude obsahovat řešení, která umožní malým podnikům bezpečné připojení do sítě, využívat výpočetní prostředky a více se zaměřit na týmovou spolupráci. Novinkami v portfoliu jsou bezdrátové podnikové přístupové body, nové ucelené síťové řešení Meraki Go a nový přepínač Catalyst 1K určený pro malé podniky.
Hlavní změny v partnerských programech
Cisco bude také posilovat vztahy s partnery, kteří rozumí segmentu malých podniků, a výrazným navýšením investic podpoří jejich růst a ziskovost. Spuštěním nových programů, zjednodušením procesu schvalování zakázek a usnadněním vyhledávání obchodních příležitostí v segmentu malých firem Cisco vytvoří pro partnery optimální podmínky pro rozvoj tohoto trhu.
Mnohé malé podniky jsou sice technicky zdatné, ale stále zápolí se složitostí IT a komunikačního prostředí. Cisco nyní na tyto požadavky reaguje a poskytuje jim rychlejší podporu prostřednictvím Virtuálního poptávkového centra (VDC). VDC poskytuje partnerům příležitosti, na které mohou ihned odpovědět, což pro zákazníky znamená rychlejší reakci a okamžitý kontakt s odborníky. Mezi další novinky v partnerských programech patří:
- Pobídka „Perform Plus“: Tato nová globální výkonnostní pobídka, která čtvrtletním rabatem odměňuje partnery, kteří se zaměřují na malé a střední zákazníky. Cisco také navyšuje investice do partnerů, kteří vykazují cílené růstové chování, ale nemusí dosáhnout na ostatní pobídky. Tuto pobídku bude Cisco poskytovat od 3. čtvrtletí svého fiskálního roku 2020.
- Program CMSP Express: Upravený program Cloud and Managed Service je určený poskytovatelům řízených služeb (MSP), kteří obsluhují malé firmy.
- X-Sell: Celosvětově k dispozici je nyní tato prodejní komunita vybudovaná na základě společných investic s partnery, včetně školení vedeného společností Cisco a společného prodeje s cílem rozšířit obchodní příležitosti v segmentu malých podniků.
- Zjednodušení registrace zakázek: Výrazné urychlení procesu schvalování zakázek do určité cenové hranice umožní partnerům na vysoce dynamickém trhu jednat co nejrychleji.