Společnost Wrike organizuje první soutěž pro vývojáře, designéry a produktové manažery zaměřenou na vylepšení své platformy

Společnost Wrike organizuje první soutěž pro vývojáře, designéry a produktové manažery zaměřenou na vylepšení své platformy
19 / 07 / 2019, 07:30

Wrike, tvůrce platformy pro efektivní firemní spolupráci a řízení projektů vyhlašuje soutěž pro vývojáře, designéry a produktové manažery, nazvanou "Work, Unleashed 2019". Cílem soutěže je získat nápady na vylepšení uživatelského zážitku při používání platformy a vylepšení jejích funkcí v souladu s celkovou filosofií společnosti Wrike, pomoci zajistit lepší spolupráci v rámci společností a zvýšit produktivitu týmů. Společnost Wrike plánuje rozdělit mezi vítěze soutěže až sto tisíc amerických dolarů. První místo bude odměněno 25ti tisíci dolary, druhé 10ti tisíci dolary a třetí 5ti tisíci dolary. Na odměněných místech se může umístit více než jeden tým.

Soutěž „Work, Unleashed 2019“ je otevřená pro developery, designéry a produktové manažery z jedenácti evropských zemí, které zahrnují Bělorusko, Bulharsko, Českou republiku, Chorvatsko, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Ukrajinu a Rusko. Všechna navrhovaná řešení musí doplňovat nebo dále rozvíjet Wrike platformu, jasně definovat problém a jeho řešení. Přihlášky musí být podány nejpozději 12. srpna 2019. Deset vybraných finalistů bude oznámeno 20. srpna. Všichni se poté 19. září setkají v Praze, kde proběhne finální výběr a vyhlášení vítězů. Pro více informací, pravidla a registraci navštivte: //www.learn.wrike.com/wrike-work-unleashed-contest/.

“Od roku 2006, kdy jsem společnost založil, je hlavní misí Wrike pomáhat našim zákazníkům být efektivnější. Neustále vylepšování naší platformy a jejích funkcí je pro nás proto zásadní. Věříme, že ve střední a východní Evropě nalezneme mnoho talentovaných lidí, kteří nám mohou pomoci s dalšími inovacemi platformy. Všichni v Wrike jsme moc zvědaví, jaké nápady se v soutěži objeví,” řekl Andrew Filev, zakladatel a CEO, Wrike.

Společnost také rozšiřuje svoji globální působnost a otevírá novou pobočku v Praze. “Tento rok je pro Wrike opravdu významným. Otevřeli jsme nové pobočky v Praze a Tokyu a naše platforma získala skvělá vylepšení. A to nejsme ještě ani v půlce roku,” řekl Andrew Filev. “Jsme opravdu rádi, že konečně otevíráme pobočku ve střední Evropě a že tak budeme moct lépe využít talentované mladé lidi z mnoha univerzit v České republice a okolních státech. Určitě pro ně v naší pražské pobočce vzniknou zajímavé pracovní příležitosti. Náš pražský tým budeme postupně doplňovat, abychom byli schopni zákazníkům poskytnout opravdu kvalitní zákaznický servis a přicházet s dalšími vylepšeními platformy.”

Nová kancelář společnosti Wrike se nachází v Praze 7 a společnost plánuje, že v ní na konci letošního roku bude pracovat více než 80 zaměstnanců. Během následujících tří let by toto číslo mělo vzrůst na 250.  Nová pobočka bude také fungovat jako středoevropský hub pro rychle rostoucí tým zajišťující výzkum a vývoj. Poskytne také klientům společnosti z celého světa vysokou kvalitu služeb v oblasti obchodu, zákaznického servisu a podpory. Společnost nedávno oznámila otevření pobočky v Tokyu, což znamená, že Wrike má v současné době 7 poboček v šesti státech světa.

 

Wrike

Wrike je platforma pro efektivní spolupráci týmu a řízení projektů. Pomáhá společnostem zajistit vyšší efektivitu a dosahovat lepších výsledků. Spojuje týmy na jednom digitálním místě a nabízí jim potřebné nástroje k efektivnímu řízení a realizaci projektů. Společnost byla založena v roce 2006 v Sillicon Valley a od té doby se stala partnerem pro více než 19 000 společností po celém světě, které zahrnují Hootsuite, Tiffany & Co. a Ogilvy. V současné době platformu využívají dva miliony uživatelů ve 140 zemích světa. Více informací naleznete na www.wrike.com.

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace